کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون: کلنگ زنی ها انتخاباتی نیستند

6 اسفند 1395 ساعت 19:39


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بزرگ اقتصادی و عمرانی در دو شهرستان باشت و گچساران ربطی به انتخابات ندارد.
به گزارش کبنانیوز از باشت، غلامرضا تاجگردون عصر امروز در آئین کلنگ‌زنی دو پروژه لاستیک‌سازی سبز و آب‌رسانی به اراضی کشاورزی خان احمد باشت اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه‌ها ایجاد امید در مردم و رفع محرومیت از چهره دو شهرستان گچساران و باشت بوده و ربطی به انتخابات ندارد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هیچ کاری در کشور جز با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی به سرانجام نمی‌رسد و دلیل متوقف شدن برخی از پروژه‌ها در مناطق مختلف نیز همین عدم هماهنگی‌ها است.
تاجگردون ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تلاش مسئولان و متولیاتن امر از جمله نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های عمرانی و طرح‌های بزرگ اقتصادی در مناطق مختلف از جمله گچساران و باشت در دست اجرا است.
وی تصریح کرد: کلنگ زنی آب رسانی به دشت مور از طریق سد کوثر، برگزاری جشن گازرسانی به روستاهای گچساران، کلنگ زنی بزرگ ترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور در خان احمد و کلنگ زنی آبرسانی به اراضی روستاهای خان احمد در دو روز گذشته با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام شد.
تاجگردون خاطرنشان کرد: بزودی فاز یک آب رسانی به دشت امامزاده جعفر و فاز دوم عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر دوگنبدان با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


کد مطلب: 232973

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/232973/تاجگردون-کلنگ-زنی-انتخاباتی-نیستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1