کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تمجید فرماندار دنا از «نوروزی»؛ عملکرد آب و فاضلاب دنا قابل تقدیر است

5 اسفند 1395 ساعت 23:09


 
جلسه هم‌اندیشی مردم شهر سی سخت و حومه امروز (پنجشنبه ۵ اسفندماه) در محل فرمانداری شهرستان دنا با حضور بهشتی فرماندار دنا، جمعی از مدیران ادارات این شهرستان شورای شهر سی سخت و پیشکسوتان، ریش سفیدان این شهر برگزار شد.

به گزارش  کبنانیوز از یاسوج، در این جلسه هم‌اندیشی که برای دومین بار در فرمانداری دنا برگزار گردید، جمعی از ریش سفیدان و نمایندگان مردم شهر سی سخت ضمن بیان مطالبات خود و شهر جهت توسعه و آبادانی شهر سی سخت خواستار  تامین آب شرب و کشاورزی و همچنین احداث چاه ذخیره آب شرب به عنوان مهمترین مطالبه و درخواست مردم یاد کردند و افزود:امروز دغدغه های فکری مردم  تامین آب شرب و کشاورزی می باشد که انتظار میرود فرماندار و مسوولین آب و فاضلاب شهری سی سخت به این موضوع توجه خاص نموده و جهت رفع آن قدم بردارند.
فرماندار دنا نیز ضمن اعلام رضایت از نوروزی رئیس جدید  امور آب و فاضلاب شهری سی سخت و عملکرد مثبت وی از بدو انتصابش تا به امروز وی را فردی توانمند خواند و افزود: با انتصاب مهندس نوروزی در امور آب و فاضلاب شهری سی سخت همه شاهد یک انقلاب نو در حوزه کاری این دستگاه خدمات رسان بوده ایم به گونه ای که عملکرد  امور آب و فاضلاب شهری سی سخت بعد از انتصاب وی از رشد بالایی برخوردار بوده است.
بهشتی گفت: از آنجا که خط لوله  آب‌رسانی چند نقطه از شهر سی سخت که فرسوده و از بین رفته بودند با توجه به فرسودگی این خطوط لوله شاهد وقوع حوادث متعددی بودیم که به هدررفت مقادیر فراوانی آب منجر ‌می شد و مشکلاتی را نیز برای شهروندان به وجود می آوردو این تدبیر مهندس نوروزی بود که طر ح تعویض این خطوط لوله در دستور کار اداره آب و فاضلاب شهرستان دنا قرار گرفت و کار اصلاح شبکه آب  آن  آغاز شد.
نماینده عالی دولت در دنا افزود: ذخیره سازی آب شرب بهداشتی و  احداث چاه ذخیره یکی ازضروریات این شهر است که با تکمیل روند اداری آن  این چاه ذخیره  که عمق آن به ۳۸۰ متر میرسد نیز احداث میگردد و میتوان از این چاه ذخیره در زمان ضروری و بحران استفاده کرد.
بهشتی در بخشی دیگر از صحبت های خود به پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: از مدیریت جدید درخواست شده به گونه اهتمام و برنامه‌ریزی کند تا شهر سی سخت از تصفیه خانه ای  مناسب برخوردار شود.وی گفت:مسوولان استان درکنار مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب قرار دارند و از هیچ کوششی برای تحقق ماموریت‌های آن فروگذار نخواهند کرد.
بنا به این گزارش، نوروزی که تنها ۶۰ روز است سکان مدیریت امور آب و فاضلاب شهری سی سخت را به عهده گرفته است اقدامات مهمی در حوزه‌های مختلف انجام داده است و همین امر سبب گردید قلم انتقاد بر علیه این دستگاه خدمات رسان شهرستان دنا شکسته شود و مردم برای تلاش های این مدیر شهرستانی احترام قائل باشند.


کد مطلب: 232671

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/232671/تمجید-فرماندار-دنا-نوروزی-عملکرد-آب-فاضلاب-قابل-تقدیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1