کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماجرای عزل تنها مدیر لنده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد و پاسخ «حاج عدل»

5 اسفند 1395 ساعت 11:33






 در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دهستان قیام یکی از شهروندان لنده‌ای از نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده سوال کرد که چرا در شرایطی که غالب مردم شهرستان لنده بدلیل عدم استفاده از نیروهای انسانی این شهرستان در پست های مدیریتی شهرستان‌ها و استان به شدت گلایه دارند؛ تنها مسئول لنده‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عزل گردیده است؟
«عدل هاشمی‌پور» در پاسخ به این شهروند گفت: بهتر است این سئوال را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی بپرسید چرا از من سوال می‌کنید؟
که بلافاصله شخص سئوال کننده در پاسخ به نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: چون شما نماینده مردم هستید از شما سوال کردم. و مجدداً نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در توضیحاتی افزود :بنده با ایده شما مخالف هستم زیرا به قوم گرایی اعتقادی ندارم و کاری به ثلاث و بویراحمدی ندارم و با این ایده مقابله خواهم کرد. از نگاه بنده آقای دکتر شفایی فرزند این آب و خاک است.متاسفانه ما با همین اعتقادات و تفکرات در بن بست قرار گرفته ایم لذا باید ابتدا خودمان را از بن بست خارج  و ابتدا ذهن و فکر خودمان را توسعه و سپس به دنبال توسعه جامعه باشیم.
«هاشمی‌پور» تاکید کرد: وظیفه بنده دخالت در کار دولت نیست  دولت کار خودش را می‌کند و مجلس نیز به دنبال وظایف محوله می‌باشد.
در پی این توضیحات مجدداً فرد سئوال کننده بیان کرد که پاسخ سووال خود را نگرفته‌ام و خواهان توضیحات بیشتری هستم و اینکه آیا نماینده‌ی مردم در عزل مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه دخالتی داشته یا خیر؟ که نماینده مردم ضمن تکذیب دخالت خود اظهار داشت: بهتر است این سئوال را از دکتر ایلامی بپرسید و البته هر مدیری که تغییر می‌کند معمولاً مدیران زیر مجموعه خود را عزل و یا ابقاء می‌نماید.
گفتنی است طی روزهای اخیر «شفایی» مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه عزل و «داوری» به عنوان جایگزین وی منصوب گردیده است.


کد مطلب: 232326

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/232326/ماجرای-عزل-تنها-مدیر-لنده-ای-کهگیلویه-بویراحمد-پاسخ-حاج-عدل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1