کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آئین تجلیل از مهندسان آبفای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد (+ تصاویر)

5 اسفند 1395 ساعت 10:41


صبح امروز و همزمان با روز مهندس آئین تجلیل از مهندسان شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سیدعلی لدنی‌ نژاد در ابتدای این مراسم با تبریک روز مهندس به تمامی مهندسان  اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری بارزترین ویژگی  هر مهندس است و تمامی مهندسان باید بکوشند تا خود را به علم روز و قدرت خلاقیت تجهیز کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهندسی نقطه مقابل رکود و تکرار است، تاکید کرد:  حفظ شان و جایگاه مهندسی از خود مهندسان شروع می‌شود.
وی وجود سازه‌های عظیم مهندسی و نوآوری های متعدد را نشان دهنده هوش و خلاقیت مهندسان ایرانی در تمامی دوران های تاریخی دانست و گفت: مهندسان به عنوان کسانی که در خط مقدم توسعه و عمران کشور هستند مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
وی با تقدیر از تلاش های مهندسان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در راه‌اندازی و بروز رسانی تاسیسات، شبکه ها و  زیرساخت‌های آب و فاضلاب در استان اظهار کرد:  طراحی و مدیریت و بروزرسانی زیرساخت  شرکت آب و فاضلاب طی سال‌های اخیر نشان دهنده توان بالای  مهندسان این شرکت است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تقویت تفکر مهندسی در همه حوزه‌های شرکت آب و فاضلاب را لازمه پیشبرد برنامه و پروژه های این  شرکت دانست و گفت: در این مسیر و برای تحقق برنامه‌های  این شرکت، مهندسان نقش غیرقابل انکاری دارند.
گفتنی است در پایان این آئین با اهداء لوح تقدیر از مهندسان شرکت آب و فاضلاب استان تجلیل به عمل آمد.

 


کد مطلب: 232314

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/232314/آئین-تجلیل-مهندسان-آبفای-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1