کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رزمایش مدافعان حرم در شهرهای گرمسیری استان

4 اسفند 1395 ساعت 15:36


جانشین فرمانده سپاه فتح استان از رزمایش مدافعین حرم بنام سردار شهید اورنگ در شهرستان‌های گرمسیری خبر داد، وگفت: رزمایش مدافعین حرم استانی پنجم و ششم اسفندماه، با حضور مسئولان کشوری و استانی همزمان در شهرستان‌های گرمسیری برگزار می‌شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران افزود: هدف از این رزمایش استانی بالابردن توان رزمی نیروی سپاه، حفظ و انسجام، آشنایی با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزمی، حفظ آمادگی رزمی، نمایش اقتدار و سلامت گردان‌های بسیج است.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به ۳۰ گردان رزمی متشکل از گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین و کوثر، حرفه‌ای و تخصصی ادوات، توپ‌خانه و پدافند است، افزود: این گردان‌ها در شهرستان‌ها با پدافند دورادور، امداد و نجات، آرام سازی شهری، تاخت، مردم‌یاری و عملیات تاخیری برگزار می شود.
وی اظهار داشت: ۱۷ گردان تخصصی تیپ که ۱۲ گردان اصلی و ده‌ها گردان از ناحیه مقاومت بسیج در گچساران، ۵ گردان در دهدشت، در شهرستان‌های باشت، چرام، لنده و بهمئی هر شهرستان ۱ گردان، که در مجموع سه لشکر نیرو در این شهرستان‌ها رزمایش برگزار می‌شود.


کد مطلب: 232155

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/232155/رزمایش-مدافعان-حرم-شهرهای-گرمسیری-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1