کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخابات پیش رو سرنوشت ساز است

3 اسفند 1395 ساعت 12:27


جلسه ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست عبدالحمید پناهی -معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد- با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و با تکیه بر قانون از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.
پناهی با اشاره به شرایط کنونی جامعه، تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه وسالم را وظیفه ی عمومی دانست واظهار کرد: انتخابات پیش‌رو انتخابات مهم و سرنوشت‌سازی است چراکه سرنوشت چهار سال مدیریت کشور، مدیریت شهری و دهیاری‌ها را رقم خواهد زد.
دبیر ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد تصریح کرد: هماهنگی کمیته‌های چندگانه در ستاد انتخابات شهرستان ضروری بوده لذا انتظار می‌رود تمامی اعضا همکاری و هماهنگی لازم را در راستای برگزاری انتخابات سالم و پرشور داشته باشند.
این مسؤول در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در حوزه انتخابات بسیار مهم و ضروری بوده، گفت: مواردی در ایام ثبت‌نام و حین اجرای انتخابات وجود دارد که اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع آن می‌تواند از گمانه‌زنی، شایعات در افکار عمومی بکاهد.
معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه هدف تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات عمل به قانون و صیانت از آرای مردم و فراهم‌سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، گفت: ایجاد تعامل، هماهنگی و همکاری بین اعضای هیأت اجرایی نظارت و بازرسی، سرلوحه فعالیت ستاد انتخابات شهرستان باشد.
پناهی تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل دو سویه میان دستگاه‌ها و اعضای ستاد باید بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه فراهم شود.


کد مطلب: 231898

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/231898/انتخابات-پیش-رو-سرنوشت-ساز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1