کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار مقام قضایی به کالاهای قاچاق در نمایشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد / جمعه بازار یاسوج ایمنی ندارد کالای قاچاق دارد

3 اسفند 1395 ساعت 12:30


نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست معاون امنیتی سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با حضور جانشین قاچاق کالا و ارز استان، معاونت فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و مدیران ارشد برگزار شد.
الماس گشتاسبی معاونت فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پنجمین نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اظهار کرد: ساماندهی انبارها در استان ضروری است.
وی در ادامه از راه‌اندازی سامانه اینترنتی انبارها خبر داد و افزود: در راستای عرضه کالای قاچاق و ارز باید فعالیت بیشتری در استان انجام بگیرد.
گشتاسبی با اشاره به وضعیت «جمعه بازار یاسوج»، افزود: این بازار از لحاظ ایمنی و ساخت و ساز  در وضعیت نابسامانی بسر می‌برد و همچنین کالاهای قاچاق در این مکان عرضه می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: اگر در جمعه بازار یاسوج آتش‌سوزی رخ دهد همچون حادثه پلاسکو اتفاقات ناخوشایندی خواهد افتاد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه تولید کالاها در کهگیلویه و بویراحمد، مطرح کرد: برپایی این نمایشگاه‌ ها برای نمایش عرضه تولید کالاهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، اما متاسفانه در برخی از این نمایشگاه‌ها کلاهای قاچاق به نمایش گذاشته می‌شود و به فروش می‌رسد.
معاونت فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: وقتی یک سیاست واحد در خصوص کالاهای تولیدی و قاچاق در استان تییین و مصوب می‌شود، لذا مسئولین استان باید از این سیاست با جدیت پیروی کنند.
گشتاسبی گفت: دستگاه‌های مربوطه بویژه سازمان صنعت معدن و تجارت و اصناف باید از ورود کالای قاچاق جلوگیری و با آنها مقابله کنند.
وی این اقدام را حمایت از تولیدکنندگان دانست و افزود: متاسفانه به دلیل برخی از اقدامات و تصمیم‌ها از تولیدکنندگان کالاهای مختلف آنطوری که لازم است، حمایت نمی‌شود.


کد مطلب: 231897

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/231897/هشدار-مقام-قضایی-کالاهای-قاچاق-نمایشگاه-های-کهگیلویه-بویراحمد-جمعه-بازار-یاسوج-ایمنی-ندارد-کالای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1