کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج تغییر کرد

2 اسفند 1395 ساعت 23:03



سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج با حکم دکتر ایلامی به این سمت منصوب شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، باحکم ایلامی سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج منصوب شد.
ایرج فتحی سرپرست جدید بیمارستان شهید رجایی یاسوج در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ارتقاء کیفیت ارایه خدمات به بیماران و مراجعین با پیگیری توسعه بخش ها و افزایش فضای فضاهای فیزیکی و تخت های روان پزشکی از جمله برنامه های مورد تاکید خواهد بود.
فتحی همچنین تعامل با حوزه بهداشت در جهت پیاده کردن برنامه های سلامت روان جامعه نگر در جهت آموزش مردم با هدف استیگمازدایی بیماری های اعصاب و روان و راه انداختن برنامه های ویزیت در منزل را یکی از دیگر از برنامه های در دست اجرا اعلام نمود.
وی همچنین پیگیری در جهت ارتقاء تجهیزات لازم بخش ها و راه اندازی آزمایشگاه جهت بیمارستان را  اولویت کاری خود دانست و با تاکید بر پیگیری مشکلات پرسنل زحمت کش و پزشکان بیمارستان در جهت پرداخت حقوق و مطالبات عقب افتاده آنها، عنوان کرد: توسعه بخش آموزش در بیمارستان بالاخص برنامه تربیت دستیار تخصص رشته روانپزشکی از موارد مهم  مورد نظر در بیمارستان شهید رجایی یاسوج است.
بر پایه این گزارش، دکتر ایرج فتحی، متخصص روانپزشکی،  جانباز۱۵درصد و ایثارگربسیجی که سابقه مدیریت درمان، رییس اداره بازرسی، رئیس اداره حقوقی دانشگاه،خدمت درمراکزبهداشتی درمانی وحوزه مرکزبهداشت بویراحمد و دودوره عضوهییت مدیره نظام پزشکی بویراحمد ودنا را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.


کد مطلب: 231792

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/231792/رئیس-بیمارستان-شهید-رجایی-یاسوج-تغییر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1