کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به «مجید محنایی»؛ چرا از بیان اصطلاح اصلاح‌طلبی مبادرت می‌ورزی؟ / نیمی از مدیران استان با روحانی نبودند

2 اسفند 1395 ساعت 19:23


سعید طاهری‌فر
 
با سلام خدمت هم‌استانی‌های عزیز با مطالعه دفاعیات مجید محنایی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد دولت در استان بر آن شدم تا چند کلامی با ایشان و هم استانیهایم داشته باشم. جناب محنایی اگر شعار وظیفه در شنیدن صدای مطالبه گر و منتقد سر میدهید، چرا آنها را  به سیاه نمایی فعالیت‌های دولت، سو استفاده گری، سهم خواهی و فشار بر  مدیریت استان برای اعمال نفوذ متهم میکنید؟ بیانات متناقض شما مرا یاد مربی فوتبال آن زمان انداخت که میگفت بهترین دفاع،حمله است!!!جناب محنایی بهتر بود تیتر نوشته های تان حمله به منتقدان باشد تا  دفاع از عملکرد دولت!!! شکی نیست که دولت متشکل از همه جناح های سیاسی است ولی جریان سیاسی به گفته شما(ملحوظ نظر) همان جریان عقلانی است که محصول آن خرداد ۹۲  است، یادآور میشوم که این جریان عقلانی اصلاح طلبی نام دارد که در استان ما رهبری این جریان را آقایانی چون تاجگردون ها ،غریب پور، علی خواجوی، سید باقر، لاهوتی، سیدرضاعسکری ،منطقیان،رضا توفیقی و ... به عهده دارند.حال این سوال پیش می آید دولتی که با عقلانیت حماسه سازان خرداد۹۲ در استان ما مدیریت میکند چرا معاون استاندارش از بیان اصطلاح اصلاح طلبی مبادرت می ورزد؟ اندک مدیران اصلاح طلبی که روزنه امید اصلاح طلبان بودند، به راحتی حذف و با کنارزده شدند. اما هم استانی ها و خوانندگان عزیز  وقتی مطالبات رهبران اصلاح طلبی با اتهام باج‌خواهی و غیره توسط مدیران مواجه می‌شود به نظر شما آیا حماسه‌ای دیگر رقم خواهدخورد؟
آیا با اینکه نیمی از مدیران و معاونین ستادی استانداری عملاً در سال ۹۲ رای به دکتر روحانی نداده‌اند باز امیدی به حمایت توده های حامی دولت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ هست؟
آیا ایجاد حلقه قومی و محفلی (که عملا هیچ اعتقادی به اصلاحات و دولت تدبیر و امید ندارند ) و احاطه استاندار دولت اعتدال روزنه ای برای حماسه سازان دانشگاهی و اصلاح طلب باقی می ماند؟

* دانشجوی پژوهشگری اجتماعی


کد مطلب: 231746

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/231746/پاسخی-مجید-محنایی-چرا-بیان-اصطلاح-اصلاح-طلبی-مبادرت-می-ورزی-نیمی-مدیران-استان-روحانی-نبودند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1