کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خدمات دولت تدبیر و امید در بهمئی قابل قیاس با گذشته نیست

1 اسفند 1395 ساعت 8:56


فرماندار شهرستان بهمئی گفت: ایجاد وحدت در جامعه یک ضرورت است و هرکسی که تریبونی در اختیارش قرار دارد وظیفه دارد در جهت حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین برقراری اتحاد در جامعه سخن بگوید.
به گزارش کبنانیوز از بهمئی، علی‌اکبر فرهنگی‌نسب در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی با اشاره به خدمات بی سابقه دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: اطلاع رسانی و گزارش دهی عملکرد دولت توسط مدیران ضرورت دارد، زیرا هرگونه تخریب و انتقاد مغرضانه و غیر منصفانه به منزله تضعیف نظام و مانع پیشرفت و ایجاد وحدت است.
فرهنگی‌نسب گفت: عده‌ای از طریق تریبون‌هایی که در اختیار دارند خدمات دولت را زیر سئوال می‌برند و یا نادیده می‌گیرند.
وی با برشمردن موانع و تنگناها از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تا کنون و مقایسه‌ی درآمد دولت کنونی با دولت های گذشته، گفت: با توجه به اختصاص و جذب اعتبارات مناسب در زمینه های عمرانی و خدماتی از قبیل احداث، زیرسازی و آسفالت جاده ها اعم از شهری و روستایی، بهسازی معابر و زیباسازی مبلمان شهری، طرح‌های توسعه روستایی نظیر اجرای طرح هادی در روستاها، خدمات ورزشی، بهداشتی و درمانی و... اقدامات ارزنده ای در این شهرستان صورت گرفته که قابل قیاس با دوران قبل از آن نیست.
فرماندار بهمئی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم گزارش دهی دولت و سازمان‌های دولتی از خدمات انجام شده، بیان کرد: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است که این اقدامات و فعالیت‌ها را اطلاع رسانی نمایند تا مردم بدانند چه خدماتی صورت گرفته است.


کد مطلب: 231587

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/231587/خدمات-دولت-تدبیر-امید-بهمئی-قابل-قیاس-گذشته-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1