کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست «شهر و شهروند» در یاسوج برگزار شد / جهانشاهی: از ظرفیت‌های یاسوج باید با مدیریت کاردان بهره برد

25 بهمن 1395 ساعت 22:49


نشست همفکری و هم‌اندیشی «شهر و شهروند» با حضور جمعی از فرهیختگان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عصر امروز با حضور جمعی از فرهیختگان، دانشجویان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم نشست همفکری و هم‌اندیشی تحت عنوان «شهر و شهروند» با حضور جمعی از فرهیختگان، دانشجویان و اقشار مختلف در شهر یاسوج برگزار شد.
در این نشست برخی از حاضرین از منظرهای متفاوت دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف شهر یاسوج مطرح کردند.
به گزارش کبنانیوز، داریوش جهانشاهی کارشناس اقتصادی و شهری در این نشست با بیان اینکه شهر یاسوج  پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: این شهر متعلق به همه مردم استان است و همه باید برای رشد و توسعه شهر در کنش‌های اجتماعی و شهری مشارکت و همکاری کنند.
وی از اقتصاد و فرهنگ به عنوان پارامترهای زیربنا و روبنا جامعه نام برد و ابراز داشت: با نگاه اقتصادی به مسائل شهری از جمله جذب سرمایه‌گذران بومی و کلان در صنعت توریسم می‌توان ضمن رفع موانع ارتقا شهر یاسوج در زمینه معضل بیکاری گام مهمی برداشت.
جهانشاهی بیان کرد: شهر یاسوج دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه است که با مدیریت کاردان و برنامه‌ریزی و کارشناسی مدون به فعل تبدیل می‌شوند.
بنا بر این گزارش، در پایان این نشست جمعی از حاضرین از جمله دانش‌آموختگان و دانشگاهیان بر حضور افراد متخصص و کارشناس در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید و همچنین از «آقای داریوش جهانشاهی» برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج دعوت کردند.
شایان ذکر است سلسه نشست‌هایی با موضوع مسائل «شهر و شهروند» در چارچوب‌های مدون در روزهای آتی در دستور کار گرفت.


کد مطلب: 230685

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/230685/نشست-شهر-شهروند-یاسوج-برگزار-جهانشاهی-ظرفیت-های-باید-مدیریت-کاردان-بهره-برد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1