کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه‌ای که مدیرکل محیط زیست آن را فراموش نمی‌کند (+تصاویر)

24 بهمن 1395 ساعت 10:16


تکریم، احترام و قدر دانی از شهدا و خانواده شهدا وظیفه همه اقشار است و بالاترین تکریم این است که راه و ارزش‌هایی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند در جامعه تبیین شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مدیران این استان است که همواره بر تکریم شهدا و ضرورت این موضوع تاکید دارد. به گفته محمد فصیح‌مفرد نماینده ایثارگران در اداره‌کل محیط زیست استان، هیچ‌گاه سابقه نداشته است که مدیرکلی در طی یک سال دو جلسه اختصاصی با ایثارگران و خانواده‌های آنان برگزار کند.
فصیح‌مفرد می‌گوید؛ نشست جامعه ایثارگری با مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در هیچ دوره‌ای اتفاق نیفتاده بود که مدیرکل این اداره با خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دیدار و جلسه‌ای برگزار کند.
وی گفت: آقای هاشمی مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ دو بار با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دیدار و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
سید ابوالقاسم دانشور مشاور مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره می‌گوید: آقای هاشمی همواره بر تکریم و گرامی‌داشت یاد و خاطره رشادت‌ها و جانفشانی ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا تاکید کردند و گاهاً وی با هزینه شخصی خود و با حضور در خانواده‌های شهدا آنها را مورد تجلیل و تکریم قرار می‌دهد.
وی گفت: آقای هاشمی به طور مستمر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بازدید و سرکشی می‌کند.
 
به گزارش کبنا، سید اسدالله هاشمی مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: ما هر چه داریم مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و ادامه راه و ارزش‌های آنان وظیفه همه است.
 
 

 


کد مطلب: 230204

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/230204/برنامه-ای-مدیرکل-محیط-زیست-فراموش-نمی-کند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1