کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی: افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۳۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد / زارعی: حرکت انقلاب کند نمی شود

22 بهمن 1395 ساعت 12:48


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال ۳۳۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در این استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع راهپیمایان یاسوجی از حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت: مردم این استان بار دیگر با حضور پرشور خود در این عرصه مهم انزجار خود از آمریکا و همه دشمنان انقلاب اسلامی ایران را اعلام کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور باشکوه مردم برگ زرین دیگری را به تاریخ این استان اضافه کرد، گفت: این حضور باشکوه شما به معنای پایبندی به انقلاب و اصول انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم بیانگر عدم پذیرش سلطه دشمنان انقلاب و نظام است، گفت: حضور باشکوه مردم وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر کرده است و همه ما موظف هستیم با کار و تلاش بیشتر قدردان ایستادگی و حضور شما در همه عرصه‌های انقلاب و نظام باشیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمتگزاران مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را برای ایجاد خدمت و افزایش رفاه مردم انجام می‌دهند به طوری که ما در همین دهه فجر ۳۳۶ پروژه اقتصادی و عمرانی را کلنگ‌زنی و یا افتتاح کردیم.
خادمی اعتبارات هزینه شده برای اجرای این تعداد پروژه در استان را ۴۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی واحدهای عمرانی و اقتصادی زمینه خوبی را برای اشتغال جوانان این استان فراهم می‌کند.
وی گفت: به علت اینکه اهتمام دولت برای اتمام پروژه‌‌های نیمه تمام است؛‌ بیشتر تلاش خود را برای اتمام این پروژه‌ها گذاشته‌ایم.
 
حرکت انقلاب کند نمی شود
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر حمایت از انقلاب اسلامی همواره ادامه دارد.
غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب  اظهار کرد: امروز تاریخی‌ و ماندگارترین روز ملت ایران در طول تاریخ بوده و مردم در طول ۲۲ بهمن‌های سال‌های گذشته هر سال پرشورتر، قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته در صحنه حضور پیدا کردند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: معنا و مفهوم این حضور مردم این است که انقلاب ما یک انقلابی است که در عمق وجود انسان‌ها جا دارد و جدانشدنی است.
وی تصریح کرد: حضور هر ساله مردم ثابت می‌کند این ملت پای انقلاب، ارزش‌های انقلاب، ولایت و رهبری مانده و خواهند ماند و این حضور یک بار دیگر مهر تاییدی بر وفاداری و حضور در صحنه و همراهی با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
زارعی بیان کرد: مردم با حضور باشکوه خود در این مراسم به دشمنان نظام و استکبار جهانی اعلام کردند که ما برای دفاع از انقلاب، استمرار راه امام و شهدا در صحنه هستیم.
زارعی در ادامه سخنان خود بیان کرد: وجود مقام معظم رهبری به عنوان نقطه آرامش بخش و نقطه اتکای این ملت است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند گفت: اگر روزی دشمنان این ملت و کسانی در برابر این نظام و ولایت ایستادند ملت ایران با حضور خود آن‌ها را طرد کردند.
وی با بیان این که هر مسئولی به این مردم احترام نگذارد از دشمنان است، تصریح کرد: مسؤولان خود را نوکر و خدمتگزار این ملت بدانند و در راه خدمت به مردم هیچ تردیدی به خود راه ندهند.
زارعی با بیان این که انقلاب اسلامی کهنه شدنی نیست، تصریح کرد: این حرکت هیچ‌گاه کُند نشده و این راه و مسیر با قدرت و قوت ادامه دارد.
این نماینده مجلس با بیان این که مردم مشکلات را می‌دانند اما این مشکلات هیچ خللی در اراده آنها ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: باید به پاس حضور مردم مشکلات را با کار شبانه‌روزی برطرف کرد و خادمان بی‌ادعایی برای مردم باشیم.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان در برابر خون شهدا خلل و کوتاهی در خدمت‌گزاری به مردم نداشته باشند.


کد مطلب: 229742

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/229742/زارعی-افتتاح-کلنگ-زنی-۳۳۶-پروژه-اقتصادی-عمرانی-کهگیلویه-بویراحمد-حرکت-انقلاب-کند-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1