کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اظهارات «آرمین محمودی» در معارفه اش / «ولایتی» فرهیخته دانشگاهی است

18 بهمن 1395 ساعت 16:54


با حضور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بعد از ظهر امروز و با حضور علی عسکری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و برخی از مسؤولان کشوری و استانی و نمایندگان مجلس مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
محمودی در این آیین با قدردانی از این اعتماد مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی برای واگذاری این مسؤولیت از نمایندگان ابن استان در مجلس نیز قدردانی کرد.
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ولایتمداری آن عالم ربانی بزرگترین خصیصه‌ای بود که همواره به همراه داشت.
محمودی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک گزینش ولایتی به ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از وی به عنوان فرهیخته‌ای دانشگاهی یاد کرد که می‌تواند چرخ این دانشگاه را به خوبی به گردش درآورد.
محمودی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه سرمایه‌های علمی زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی این استان وجود دارد، اظهار کرد: با این سرمایه علمی می‌توان دانشگاه آزاد یاسوج و همچنین دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه رفیع خود برساند.
وی با بیان اینکه میرزاده با نگاه آکادمیک و بینش اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی را اداره می‌کند، اظهار کرد: امروز با همین بینش باید اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را در دانشگاه آزاد اسلامی بسط و گسترش دهیم.
رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی در راه توسعه اقتصادی پژوهش و تحقیق مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: این قطار پیشرفت در دانشگاه به سرعت پیش خواهد رفت.
محمودی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه رسالت دانشگاه رسالت عظیمی است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در جهان از دیگران عقب نیفتیم باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم.
ه
 


کد مطلب: 227926

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/227926/اظهارات-آرمین-محمودی-معارفه-ولایتی-فرهیخته-دانشگاهی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1