کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورزش یک دهه است که در گچساران مرده است/ فقط یک تابلو خشک خالی از ورزش و جوانان بجا مانده است(+تصاویر)

18 بهمن 1395 ساعت 15:45


به گزارش کبنااسپورت؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید صبح امروز با حضور در شهرستان گچساران ضمن بازدید از چند طرح ورزشی و آشنایی با مشکلات حوزه ورزش این شهرستان با ورزشکاران گچسارانی دیدار کرد.
در این مراسم که در تالار آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد از حسن باشت باوی پیشکسوت ورزش گچساران و باشت،سعید رامین و نوشادی دو ورزشکاری که به دلیل حادثه بر روی ویلچر مراحل درمانی خود را می گذرانند و حشمت الله دشتی پیشکسوت ورزشی تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است: حاشیه این مراسم زمانی آغاز شد که یکی از پیشکسوتان ورزش گچساران خواستار مطرح و بازگو کردن مشکلات و معضلات فراوان ورزش گچساران شد که در حین نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به او اجازه داد چند دقیقه در جایگاه قرار بگیرد و درددلهای خود را مطرح کند.
پیشکسوت ورزش گچساران گفت: در حالیکه ورزش گچساران سال های نه چندان دور دارای ورزشی شاداب و پویایی بود اما متاسفانه یک دهه است ورزش در گچساران مرده است  و جوانان ما بعلت مشکلات فراوان نبود زیر ساخت ها و بی توجهی مسئولین استانی، شهرستانی طراوت و شادابی و انگیزه گذشته را ندارند  و از اداره ورزش و جوانان فقط یک تابلو خشک و خالی بجا مانده است. که امیدوارم وزیر ورزش در این سفر نگاه ویژه ای به ورزش قهرمان پرور  اما محروم شهرستان گچساران داشته باشد.
 
گزارش: حبیب قلندری

 


 
 
 
 

 
 
 
 


کد مطلب: 227860

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/227860/ورزش-یک-دهه-گچساران-مرده-فقط-تابلو-خشک-خالی-جوانان-بجا-مانده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1