کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد تند رئیس شورای لنده از استاندار؛ هیچ امیدی به تحقق مطالبات مان نداریم

17 بهمن 1395 ساعت 14:16


رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم شهرستان لنده هیچ امیدی به برآورده شدن مطالبات مردم از سوی شما ندارند، ولی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشید.
البرز محمد خانی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده در حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیران کل این استان در مسجد صاحب الزمان(عج) با بیان مشکلات مردم خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ابتدای کلام لازم است خوب بدانیم که هیچ امیدی به برآورده شدن مطالبات مردم از سوی شما نداریم ولی امیدواریم پاسخگوی مطالبات به حق مردم این شهرستان باشید چرا که مهمترین عمل رضایت مردم است.
وی افزود: بیش از دو سال است که پروژه پل تراب به طور کامل راکد شده است و این در حالی است که قراربود ظرف مدت ۱۸ماه این پروژه به بهره برداری برسد و این درحالی است که میلگردهای آن در حال پوسیده شدن هستند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد:جاده لنده به تراب نیز هنوز پیشرفت چندانی ندارد و این در حالی است که جاده لنده به دهدشت عاملی شده است برای عزادار کردن خانواده های لنده ای .
وی تاکیدکرد: آقای استاندار باورکنید مردم این دیار گناهی نکرده اند که باید هر ماه جلو بندی خودروها و یا راهی تعمیرگاه های شهرستان های همجوار به دلیل عدم روکش آسفالت جاده لنده به سوق شوند.
محمد خانی اظهارکرد: هیچ گونه توسعه گردشگری برای این شهرستان در نظر گرفته نشده است و تنها طرح گردشگری شهرستان لنده نیز به طور کامل به صورت نصف و نیمه نیز تعطیل شده است.
عضو شورای اسلامی شهرلنده گفت: شهرستان لنده از جمله شهرستان های در استان است که کمترین سهم را از اعتبارات استانی دارد و هیچ مدیرکل و یا فرمانداری در سطح این استان ندارد و این در حالی است که نیروهای این شهرستان در سطوح ملی دارای بهترین مسئولیت ها هستند.
محمدخانی اظهارکرد: جالب است که ابلاغ مشاوره کسی را که بیشتر خدمات و استقلال ادارات شهرستان لنده مرهون تلاش های امانعلی کریمی زاده است را لغو می کنند واین در حالی است که این شخص بیشترین نقش و سهم را در پیگیری امورات شهرستان لنده دارد.
 


کد مطلب: 227489

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/227489/انتقاد-تند-رئیس-شورای-لنده-استاندار-هیچ-امیدی-تحقق-مطالبات-مان-نداریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1