کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتصاب «دکتر محمودی» مسیر حرکت دانشگاه آزاد را هموار می‌کند

17 بهمن 1395 ساعت 0:25


سید عمار نوروزی
دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مردمی‌ترین دانشگاه‌هاست. خود مردم آن را تاسیس کرده‌اند و خود مردم نیز آن را به عظمت و به هویت خاص رسانده‌اند. به جرأت می توانم بگویم دانشگاه آزاد اسلامی مظهر جهاد و تلاش مردم ایران در عرصه علم و علم اندوزی است.
امروز در دنیایی زندگی می کنیم که سرعت گسترش علم و دانش وفن اوری، از سده و دهه و حتی سال، به روز و حتی ساعت رسیده است. امروزه علم و دانشگاه در سطح جهانی هر ساعت در حال گسترش است. بدیهی است که در این رقابت سخت و نفس گیر اگر می خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و اگر می خواهیم به اهداف بلند نظام در سند چشم انداز و سیاست های کلی نظام در زمینه علم و پژوهش فن آوری باید خیلی بیشتر از گذشته تلاش و مجاهدت کنیم.
دانشگاه آزاد اسلامی زمانی که ظرفیت دانشگاه‌ها بسیار پایین بود و تقاضا برای تحصیل بالا بود، به همت بزرگمردی همچون مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاسیس شد و حتی در آن زمان افرادی مخالف تاسیس این دانشگاه بودند و معتقد بودند که با ایجاد این دانشگاه کیفیت آموزش کاهش می‌یابد، اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خیلی محکم پای کار ایستادند و نظر حضرت امام (ره) را هم در این خصوص گرفتند. و در این جا دعای خیری نثار روح پرفتوح این اسطوره های معنوی و معظم انقلاب اسلامی ایران می کنیم.
همه دانشگاه‌های کشور باید حرکت‌شان در مسیر کارآفرینی باشند، و بتوانند برای فارغ‌التحصیلان خود اشتغالزایی کنند که این امر انشاءالله باید جزء برنامه‌های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد باشد و جای خوشحالی دارد که دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مسیر حرکت ‌کند.
برادر گرامی جناب آقای دکتر محمودی؛ انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی، مومن، متعهد در منصب ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، بشارت دهنده مجموعه‌ای پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش خدمت در کالبد همه علاقه مندان به این مجموعه عظیم خدمت رسانی گردیده است. از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران در دولت تدبیر وامید به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت داشته و برای جنابعالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی در ظل توجهات حضرت ولیعصر عج الله و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال خواستارم، به پاس زحمات وتلاش های فراوان جناب آقای «آل بویه» در زمان تصدی در ریاست در این واحد دانشگاهی به نوبه خود مراتب تقدیر و تشکر را با اخلاص بعمل می‌آورم.

* معاون سازمان‌ها و کانون‌های حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 227412

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/227412/انتصاب-دکتر-محمودی-مسیر-حرکت-دانشگاه-آزاد-هموار-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1