کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراض جانبازان و ایثارگران کهگیلویه به استخدام‌های بی‌ضابطه (+عکس)

18 بهمن 1395 ساعت 9:12


جمعی از جامعه جانبازان و ایثارگران شهرستان کهگیلویه طی نامه‌ای به سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری این شهرستان به استخدام و بکارگیری نیرو در ادارات بدون طی شدن مراحل قانونی و عدم توجه به قشر ایثارگران اعتراض کرده‌اند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، تعدادی از ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کردند: متاسفانه بعضی از مدیران استانی و شهرستانی رابطه را جایگزین ضابطه کرده، و با تمام وجود سعی دارند که بستگان خویش را به هر نحو ممکن در اداره مورد نظرشان بکار گیرند.
این ایثارگران گفته‌اند؛ چه کسی باید بر این گونه موارد نظارت و برخورد نماید؟
این افراد در ادامه اظهارات خود گفته‌اند؛ اداره تعاون روستایی شهرستان و بانک تعاون روستایی ایرانیان کهگیلویه تاکنون هشت نیرو در این شهرستان بکار گرفته‌اند.
به گزارش کبنا، جانبازان و ایثارگران از سازمان بازرسی، فرمانداری و اداره اطلاعات خواستار پیگیری این موضوع به صورت قانونی شدند.
هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: اتحادیه‌ها و شرکت نهادهای مستقل هستند و کسانی که مورد نظر این ایثارگران عزیر هستند البته اگر ایثارگری‌ آنها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأئید شده باشد در شرکت و اتحادیه‌ها بکار گرفته شده‌اند.
وی اضافه کرد: کلیه شرکت‌ها و اتحادیه‌ها ربطی  تعاون روستایی کاملاً مستقل هستند و هیچ ارتباط مالی و استخدامی با ما ندارند و ما هم اجازه نداریم در کار آنها دخالت کنیم.
جهانبخش تصریح کرد: صندوق تعاون روستایی ایرانیان محوز استفاده از نام تعاون روستایی را ندارد و هیچ گونه ارتباط مالی استخدامی و کاری با سازمان تعاون روستایی ندارد.
وی افزود: این صندوق طبق مجوزات قانونی اخذ شده از بانک مرکزی فعالیت می کند و تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد نقشی ندارد در این صندوق.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: آمادگی داریم که سازمان بازرسی و همه نهادهای نظارتی بحث استخدام ها را در این اداره‌کل بررسی کنند. هیچ یکی از بستگان درجه ۱ و ۲ و ۳ در این سازمان مشغول به کار نشده است.


کد مطلب: 227344

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/227344/اعتراض-جانبازان-ایثارگران-کهگیلویه-استخدام-های-بی-ضابطه-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1