کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا ملکزاده از دانشگاه آزاد گچساران می رود؟

15 بهمن 1395 ساعت 6:38


.
به‌طورقطع می‌توان تغییر آل‌بویه رئیس دانشگاه‌های آزاد استان را مهم‌ترین خبر هفته دانست.
آمدن آرمین محمودی و رفتن  آل‌بویه یعنی یک خبر جنجالی و قابل تأمل برای همه اهالی علم و دانشگاه. خبری که قاعدتاً همه محافل دانشگاهی و البته سیاسی از آن صحبت به میان می‌آورند و البته شایعاتی را نیز در پس‌وپیش خود نهان و پیدا می‌سازد.
یکی از شنیده‌هایی که این روزها در محافل دانشگاهی به گوش می رسد، تغییر اساسی مدیران دانشگاه‌های آزاد استان می‌باشد چراکه با آمدن دکتر ولایتی در رأس مرکزی این دانشگاه، تغییر و تحولات نیز امری عادی به نظر می‌رسد به‌گونه‌ای که در گچساران خبرهایی از رفتن دکتر ملک‌زاده هم به گوش می‌رسد.
ملک‌زاده در مدت حضور خود در رأس دانشگاه آزاد گچساران، مهم‌ترین شعار خود را به صفر رساندن بدهی‌های گذشته این دانشگاه و آوردن رشته‌های جدید دانسته است اما  در سطح دانشگاه مخالفانی جدی نیز دارد. مخالفینی اکثراً جوان که وی را محتاط نسبت به برگزاری نشست‌های سیاسی می‌دانند. مخالفین وی که از هر دو جناح می‌باشند معتقدند که ملک‌زاده چندان رغبتی به برگزاری نشست‌ها و مناظرات داغ سیاسی نداشته و تعداد جلسات معدودی نیز که در مدت مدیریتش برگزار نموده بخاطر فشارها و سفارشات بیرون از دانشگاه بوده است و وی تا جایی که توانسته سعی نموده از حواشی مربوطه دوری جسته و از لحاظ سیاسی خود را یک اصلاح‌طلب اصولگرا یا اصولگرای اصلاح‌طلب معرفی نماید.
ملکزاده همچنین در بین اساتید نیز مخالفین جدی دارد به طوری که در مدت زمان ریاست وی، عذر بسیاری از اساتید حق التدریس نیز خواسته شد و تعداد آنها به حداقل ممکن رسید که البته وی در پاسخ به این موضوع شرایط اقتصادی دانشگاه را مهمترین عامل دانسته و این در حالی است که پیش از این نیز جمعی از جوانان و دانشجویان اصلاح طلب گچساران با ارسال نامه ای به دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد کشور، وضعیت بد این دانشگاه را در گچساران یادآور شده بودند[کلیک کنید] و اما این پایان اعتراضات نبود و در روزهای گذشته نامه ای از طرف دانشجویان این دانشگاه در فضای مجازی منتشر شد[کلیک کنید] و نسبت به افزایش شهریه ها و عدم همکاری دانشگاه برای انتخاب واحد اعتراضاتی را روانه وی نمودند.
درهرصورت این روزها خبر می‌رسد که مخالفین ملکزاده که اکثریت از دانشجویان و فعالین سیاسی می باشند، پیشاپیش پالس‌هایی برای دکتر محمودی ارسال نموده و خواهان تغییر ملک‌زاده شده‌اند و این خواسته ها در حالی بیان می شود که مهرماه ۹۳ آرمین محمودی جای خود را به اسدالله ملکزاده ای داد که در آغازین روزهای سکانداری اش، مهمترین مشکل دانشگاه را میزان بدهی ها دانست.
در پایان و در روزهای آتی و البته پس از سکانداری محمودی،  باید منتظر ماند  و دید که جدا از عملکرد مثبت یا منفی دکتر ملکزاده(که به زودی مطلبی در این خصوص منتشر خواهیم کرد) آیا وی جانشین سابق خود در دانشگاه آزاد را برکنار خواهد کرد یا خیر؟ تغییری که می‌تواند پس از روی کار آمدن صیدالی، مهم‌ترین تغییر سال در گچساران باشد.
 


کد مطلب: 226868

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/226868/آیا-ملکزاده-دانشگاه-آزاد-گچساران-می-رود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1