کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت جمعی از دانشگاهیان از «دکتر محمودی» رئیس جدید دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

14 بهمن 1395 ساعت 19:55


جمعی از دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از «آرمین محمودی» رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان متنی را خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرده اند که جهت اطلاع خوانندگان آن را در معرض عموم قرار دادیم.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این متن به شرح زیر است؛
بنام خداوند دانش و اندیشه
جناب آقای دکتر خادمی
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام
احتراماً در خصوص فضای ایجاد شده در چند روز اخیر توسط معدود افرادی، در برخی رسانه ها پیرامون تغییر ریاست دانشگاه آزاد استان، اینجانبان بعنوان جمعی از دانشگاهیان استان که حامی دولت تدبیر و امید می باشیم، لازم دیدیم مطالبی را بطور شفاف خدمت حضرتعالی معروض داریم:
۱ - جناب آقای دکتر آل بویه از مدیران خوب و خوش فکر استان بوده که جا دارد از خدمات و تلاش های ایشان در طول دوره تصدی ریاست دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد کمال تشکر و قدردانی را بجا آوریم و برای ایشان نیز آرزوی توفیق و سلامتی داریم.
و همانگونه که مستحضرید تغییرات مدیریتی امری اجتناب ناپذر برای همه مسئولان استان بنا به شرایط خاص میباشد.
۲- ریاست جدید دانشگاه آزاد استان جناب آقای دکتر آرمین محمودی از نخبگان و مدیران شایسته استان می باشند که سابقه خوبی در کارنامه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از خود نشان داده و در کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه خاتون (س) تلاشها و زحمات زیادی متحمل شدند و به همین منظور مدیریت و رویکرد علمی ایشان مورد توجه و تقدیر حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان و نماینده مقام معظم رهبری و همچنین وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت جناب آقای دکتر روحانی قرار گرفتند.
 
۳- ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان برخلاف خیلی از مدعیان حامی دولت و اصلاحات در طول یک دهه گذشته هیچ وقت حامی و همراه نمایندگان جریان پایداری و اصولگرای  افراطی نبودند و اتفاقا از جریان حامی دولت حمایت و همراهی کردند.
در حالی که برخی از دیگر مدعیان چنین سابقه ای ندارند؟!
 
۴ - در شرایط کنونی حمایت از نیروی انسانی شایسته و فرهیخته بومی  وظیفه تک تک طرفداران و حامیان دولت و الخصوص مدیریت ارشد استان و نمایندگان استان می باشد.
در پایان بعنوان جمع کثیری از دانشگاهیان استان از حضرتعالی بعنوان عالی ترین نماینده دولت انتظار می رود بدون توجه به برخی جوسازی های هدفمند و تخریب های جهت دار اقلیتی ( که اهداف آنها نه تنها در راستای تحقق شعار های دولت نمی باشد بلکه دنبال منافع شخصی و باندی خویش اند) نیروهای شایسته استان را مورد حمایت و توجه ویژه قرار دهید.
به امیدی سربلندی اسلام عزیز ، انقلاب اسلامی و با آرزوی توفیق و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و همچنین آرزوی پیروزی ریس جمهور محبوب و مردمی
 
۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۵
 
جمعی از دانشگاهیان حامی دولت تدبیر و امید
استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 226810

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/226810/حمایت-جمعی-دانشگاهیان-دکتر-محمودی-رئیس-جدید-دانشگاه-آزاد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1