کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تذکر مدیرکل پدافند به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

17 بهمن 1395 ساعت 11:05


مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در هشتمین جلسه شورای پدافند غیر عامل با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کشور ایران اسلامی و استان باید با عزت و اقتدار مسیرهای پیشرفت و بالندگی را بپیماید و حفظ و حراست از تمامی جوانب این رشد و توسعه، وظیفه ای است که بر دوش آحاد افراد این جامعه، خاصه مسئولان و متولیان امر، قرار دارد.
وی پدافند غیرعامل را یکی از راهبردهای اساسی مصون سازی کشور در راستای پیشگیری از تهدیدات احتمالی و حفظ سرمایه های مادی و معنوی نظام جهت نیل به پیشرفت پایدار و یکی از ارکان امنیت ملی برشمرد که باید مورد توجه جدی باشد.
محمود مومن نسب فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه :« پدافندغیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه و نه یک مقطع خاص و  باید مانند شعله ای بلند شود » را حاکی از استمرار، اصالت و نگاه راهبردی به این موضوع مهم دانست.
دبیر شورای پدافند غیر عامل استان، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اقدامات و برنامه های خوبی در بخش پدافند غیرعامل بر محوریت فرهنگ سازی و نهادینه کردن این حوزه به همت همه دستگاهها و تحت مدیریت استاندار محترم صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
مدیرکل پدافند غیر عامل در ادامه سخنان خود؛ ایام نکوداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که فرصت مغتنمی برای اجرای برنامه های تبلیغی و ذکر دستاوردهای این حماسه بزرگ دانست و از مدیران و مسئولان نظام در استان درخواست نمود تا متناسب به دهه فجر برنامه های، پدافند (اقتصادی، کالبدی، زیربنایی، زیستی و سایبری) و نشست های علمی و تخصصی  را تدارک دیده و در عملیاتی نمودن آنها اهتمام ورزند.
مومن نسب با گریزی از مزایایی فراوان و اهمیت قابل توجه حوزه مجازی و فناوری اطلاعات در توسعه منابع انسانی و زندگی اداری و اجتماعی بشر، تاکید نمود در عین حال مسئولین از برنامه ها و شبکه های اجتماعی موبایل محور نظیر (Line ، Whatsapp ، Instagram ، Telegram  ، Tango  ، Viber )  و یا تحت وب شامل (Twitter  و Face book  ) از به اشتراک گذاری اطلاعات اداری و سازمانی اکیداً خودداری نمایند.
مدیرکل پدافند غیر عامل در پایان بیان نمود: با توجه به الزام پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه امنیت اطلاعات در کلیه دستگاه های کشوری و لشکری در برنامه توسعه، تاکید داشتند، دستگاهها نسبت به استقرار سیستم ISMS و طرح های امنیتی مرتبط در حوزه شبکه و نرم افزار، امن سازی لازم را معمول دارند.


کد مطلب: 226646

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/226646/تذکر-مدیرکل-پدافند-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1