کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه‌ای به استاندار در ارتباط با انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

15 بهمن 1395 ساعت 0:54


حمزه بنام
خطاب به استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمدجناب دکتر خادمی
با عرض سلام و ادب و تبریک ایام الله دهه فجر و عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت شما و همه مدیران دولت تدبیر امید در استان. استاندار محترم اینجانب به عنوان عضو کوچکی از مجموعه حامیان دولت و فعال ستاد دکتر روحانی بر خود لازم دیده ام تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پایان دوره اول دولت یازدهم نکاتی راخدمت شما و مدیران دولت تدبیر امید بیان کنم.
جناب دکتر خادمی
همه عقلای کشور فارغ از نگاهای سیاسی براین باور هستند که دولت یازدهم میراث دار خرابه ها و ویرانه های بجا مانده از دولت قبل هست. به همین خاطر حامیان دولت هیچ وقت از دایره انصاف خارج نشدند ودر همه امور واقعیت ها و مشکلات دولت را لحاظ کردند و اگر نقدی هم دارند از روی خیر خواهی در جهت پیشرفت دولت و برای تحقق وخواست مطالبات مردم هست.
جناب دکتر خادمی
بی شک دولت تدبیر امید به معنی واقعی کلمه مظلوم هست و اوج این مظلومیت زمانی هست که ظلم خودی ها باشد. آری مدیر دولت در حق دولت. متاسفانه شاهد هستیم این رویه که دولت زبان پاسخگوی در مقابل هجمه ها و تخریب ها غیرمنصفانه ندارد و حتی از بیان و انتقال خدمات خود به مردم عاجز هست که در استان ما کاملا نمود عینی پیدا کرده هست و اکثر مدیران دولت در استان عملا در دفاع از دولت منفعل هستند و انگیزه ای برای بیان خدمات و اقدامات ارزشمند دولت را ندارند. از شما به عنوان مقام ارشد اجرایی استان تقاضا داریم که با جدیت به این موضوع ورود کنید و مدیران را وادار به دفاع از دولت و پاسخگوی مطالبات مردم کنید ودر غیر از اینصورت لحظه ای در عزل آنها دریغ نکنید..تا درآستانه انتخابات مردم را از دولت ناامید نکنند (انشاءالله )
استاندار محترم
شاید دلیل اصلی که باعث شد این حقیر خطاب به شما بنویسم خبری بود که این روزها در فضای مجازی و رسانه ای مبنی بر عزل ریس اصلاح طلب و اعتدالی دانشگاه آزاد اسلامی استان جناب دکتر آل بویه و انتصاب یک مدیر اصولگرا بجای ایشان منتشر شد. خبری که موجی از یاس و ناامیدی را در بین جامعه دانشگاهی و حامیان اصلی دولت بوجود آورد. و دانشجویان این حامیان بی ادعای دولت که هیچ وقت تعلق شخصی به زندگی خود نداشتند و همیشه ودر همه حال خود را هزینه و قربانی به قدرت رسیدن همراهان خود میکنند و در این بین تنها خواسته آنها که شعار دولت تدبیر امید هم بود ایحاد فضای باز سیاسی و شور نشاط در دانشگاه بود که الحق بعد از روی کارآمدن دولت دراستان شاهد آن بوده‌ایم و در این راه و مسیر فشارهای زیادی را تحمل کردند تا جاییکه مدیر توانا و حامی دولت در دانشگاه یاسوج جناب دکتر شاپور رمضانی اولین قربانی در راه رسیدن به این خواسته بود. مدیری که عزلش و مهمتر از آن عقب نشینی دولت در حمایت ازآن موجی از ناامیدی را در بین دانشگاهیان بوجود آورد. و حالا بعد از ایشان عزل دکتر آل بویه مدیری که همیشه ودر همه محافل از دولت دفاع کرد و همراه وهمگام خواست دانشجویان بود شوک بزرگی به پیکره جنبش دانشجویی دراستان هست که در صورت تحقق هزینه و عواقب زیادی برای دولت در استان دارد و جریان دانشجویی سکوت نخواهد کرد.
استاندار محترم
از شما تقاضا داریم اکنون که حامیان دولت و مهمتر جامعه دانشگاهی بخاطر محدویت ها از خیلی از مطالبات بحق خود از دولت گذشتند شما هم به پاس احترام به آنها و از مدیر موفق حامی دولت دکتر آل بویه حمایت کنید چرا که ابقای ایشان باعث ایجاد انگیزه برای مدیرانی میشود که دغدغه حمایت از دولت را دارند.
استاندار محترم
در صورت عزل دکتر آل بویه از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان این شایعه رنگ واقعیت بخود می‌گیرد که هر مدیری که از دولت دفاع کند و به دنبال تحقق مطالبات مردم باشد پاداش آن برکناری هست. ….نگذارید این موضوع باعث شود بقیه مدیران با نگاه به سرنوشت دکتر رمضانی‌ها دفاع نکردن از دولت را توجیهی برای عملکرد ضعیف خود بدانند. از شما تقاضا داریم در ایام مبارک دهه فجر با حمایت از دکتر آل بویه و مدیرانی که دغدغه حمایت از دولت را دارند پاداش خوبی به جامعه دانشگاهی و حامیان دولت در استان بدهید (انشاءالله )
در پایان آرزوی توفیق و موفقیت برای شما و مدیران دولت تدبیر امید دارم ...

*فعال ستاد روحانی


کد مطلب: 226572

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/226572/نامه-ای-استاندار-ارتباط-انتصاب-رئیس-جدید-دانشگاه-آزاد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1