کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی: از استخدام‌ها در ادارات استان دفاع نمی‌کنم / نوروزی فردی با سواد و از سرمایه‌های کهگیلویه و بویراحمد است / تغییر مدیران ستادی در دستور کار است

12 بهمن 1395 ساعت 18:32


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای نوروزی از مدیران خوب و سرمایه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست خبری با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنانیوز مبنی بر اینکه استخدام‌های فله‌ای و سلیقه‌ای نارضایتی مردم را بوجود آورده است، اظهار کرد: مشکل اشتغال در استان جدی است و من نمی‌خواهم از این استخدام‌ها در ادارات دفاع کنم و عمدتاً استخدام‌ها به شکل شرکتی و یا قراردادی است و رسمی نبوده و البته باید در جذب نیروهای شرکتی هم عدالت رعایت شود.
وی با بیان اینکه عدد استخدام‌های مطرح شده در رسانه‌ها خیلی بالا نیست، اظهار داشت: باید خدا را شکر کرد عده‌ای رفته‌اند سر کار و باید کاری شود که بقیه هم بروند سر کار.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد وفتی برای سیمان مارگون که بخش خصوصی است مردم اعتراض می‌کند و کمیته ویژه برای بکارگیری نیروها در این کارخانه تشکیل می‌دهیم، تصریح کرد: باید برای جذب نیروها در ادارات چارچوبی را رعایت کنیم.
خادمی تاکید کرد: به دتبال صدور یک بخشنامه هستیم که هر گونه جذب شرکتی، قراردادی و یا پیمانی یک فراخوان زده شود که حداقل اصولی در جذب نیروها رعایت شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اظهار کرد: سازمان مدیریت از سازمان‌های خوب کشور و مدیر آن فردی با سواد و همراه است و کارهایش را به خوبی دارد، انجام می‌دهد.
خادمی در ادامه تاکید کرد: کلیت کار در سازمان مدیریت خوب انجام می‌گیرد و البته هر سازمانی مشکلاتی دارد، اما در مجموع سازمان مدیریت جزء سازمان‌های خوب و پرکار است و مدیر آن هم از مدیران خوب و از سرمایه‌های آن است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ به سئوال کبنانیوز بر کم تحرکی برخی از مدیران ستادی استانداری کهگیلویه و بویراحد و اینکه بیشتر به چای خوردن روی آوردن، اظهار داشت: قبول دارم برخی از مدیران کم تحرک هستند و به همین دلیل تغییر برخی از مدیران را در دستور کار داریم.
خادی افزود: مدیران باید در موقعیت‌های مختلف از دولت حمایت کند و البته نباید حمایت‌های آنها به شکل باج‌خواهی باشد.
 


کد مطلب: 226249

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/226249/خادمی-استخدام-ها-ادارات-استان-دفاع-نمی-کنم-نوروزی-فردی-سواد-سرمایه-های-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-مدیران-ستادی-دستور-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1