کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موضوع استخدام‌های فله‌ای به ستاد نهی از منکر رسید / فتاح‌محمدی: مردم ناراضی هستند

11 بهمن 1395 ساعت 19:34





معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استخدام‌های مسأله‌دار و برخی تبعیض‌ها موجب نارضایتی مردم می‌شود، گفت: در طول سه سال اخیر حتی یک نیرو در استانداری و فرمانداری‌ها جذب نشده است.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، فتاح محمدی امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تبریک دهه فجر صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حجاب و عفاف را دو مقوله مورد توجه دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب برنامه‌های مهمی هستند که در دستگاه‌ها اجرا و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای افزایش رضایت‌مندی در بین مردم خدمات مورد نظر توسط دستگاه‌ها ارائه شود و مصادیق تبعیض در دستگاه‌ها را انعکاس دهیم تا با این موارد برخورد و اصلاح شوند.

وی تصریح کرد: تخلفات و مزاحمت‌هایی که در دستگاه‌ها صورت می‌گیرد به هیات‌های تخلفات اداری ارجاع داده شود تا با این موارد برخورد شود و دیگر چنین مواردی را شاهد نباشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه دهه فجر هویت دینی و عید نوروزی هویت ملی است، افزود: انقلاب اسلامی انقلاب معروفات و نهی از منکر است که در همین زمینه باید هویت دینی و ملی را ارتقا دهیم و آسیب‌ها و ایرادها را رصد و برطرف کنیم.

محمدی در بخش دوم سخنان خود به استخدام در ادارات و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: به جزء دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و سهمیه جذب ۱۴۴ نفری فرزندان ایثارگران و جانبازان بالای ۵۰ درصد در هیچ دستگاه‌ی استخدام نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ادارات نیروهایی در قالب شرکتی و خدماتی مشغول به کار هستند که علاوه بر تشکیل کمیته‌ای به دستور استاندار برای بررسی استخدام‌ ادارات، مصوبه‌ای آماده شده و ادارات ملزم به رعایت سلسله مراتب اداری در استخدام‌ها و جذب نیرو هستند.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در ادارات باید منصفانه باشد، افزود: حتی اگر قرار است شهرداری یاسوج یک نیروی خدماتی را جذب کند باید این کار را با رعایت سلسله مراتب اداری انجام دهد.

این مسئول بیان کرد: در طول سه سال، حتی یک نیرو در استانداری و فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد چه در قالب نیروی شرکتی، خدماتی و قراردادی جذب نشده‌اند.

وی استخدام‌های مساله‌دار و برخی تبعیض‌ها را موجب نارضایتی مردم دانست و گفت: بحث اشتغال و بیکاری یک موضوع کشوری است و با وجود این مشکل و دغدغه جدی در سطح کشور و استان جذب نیروها در قالب شرکتی و خدماتی با رعایت و ضوابط انجام شود تا شاهد نارضایتی در بین مردم نباشیم.


کد مطلب: 226029

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/226029/موضوع-استخدام-های-فله-ای-ستاد-نهی-منکر-رسید-فتاح-محمدی-مردم-ناراضی-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1