کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انقلاب اسلامی ایران انقلاب آزادیخواهان بود

11 بهمن 1395 ساعت 12:09


معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه انسان های آزادیخواه در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران نقش داشتند.
به گزارش کبنا از دهدشت، رجبعلی حقانی پور در نشست هم اندیشی  مربیان و معاونین پرورشی مدارس کهگیلویه، پیرامون سالگرد انقلاب اسلامی ایران  اظهار کرد: انقلاب اسلامی دوران رهایی از  چنگال زر و زور  و خفقان بود.
وی ابراز داشت: دو حادثه بزرگ در این ایام بوقوع پیوست یکی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی که  رکن رکین انقلاب و خیمه استوار نظام بود و دیگری شهادت آتشنشانان فداکار در حادثه آتشوزی ساختمان پلاسکو.
حقانی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد بحران ها و انسانی دارای ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی بود که به اقتضای روزگار، تصمیمات مهم و سرنوشت سازی را اتخاذ می کردند.
این مسئول با بیان اینکه صبر و شکیبایی از بارزترین صفات آیت الله هاشمی بود، تصریح کرد: آقای هاشمی از جانب افراطیون هر دو جناح مورد هجمه و آزار قرار می گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر دهدشت به شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکو هم اشاره کرد و گفت: جانفشانی این قهرمانان، درس بزرگی به جامعه ما داد.
وی گفت: آنها به ما آموختند که ماندگاری در  ماندن این جهانی نیست بلکه گاهی جاودانگی در رفتن است و لذا  با رشادت، ایثارگری و احساس مسئولیت، خود را در مقابل ملت و خدای خود، سربلند  نمودند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران بازگشت به آزادیخواهی  و استقلال طلبی بوده که در فطرت ما به ودیعه گذاشته شده است و لذا باید گفت که همه انسان های آزادیخواه و عدالت طلب در این انقلاب نقش آفرینی داشتند.
عضو اصلاح طلب شورای شهر دهدشت افزود: اکنون وظیفه ماست که پاسدار ارزشهای انقلاب باشیم.
بر پایه این گزارش در پایان این نشست که به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت، تنی چند از مربیان و معاونین پرورشی پرسش هایی را مطرح که معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه به این پرسش ها پاسخ داد.
شرکت کنندگان خواستار استمرار این نشست ها شدند.
 


کد مطلب: 225935

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/225935/انقلاب-اسلامی-ایران-آزادیخواهان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1