کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقامت رایگان بازنشستگان استان در مشهد و قشم

10 بهمن 1395 ساعت 12:25








رئیس دفتر سفر کارت ملی استان کهگیلویه و بویراحمد، از رایگان بودن هزینه اقامت و خوراک بازنشستگان استان در شهرهای مشهد و قشم خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، سعید پایدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزینه اقامت و خوراک در این دو شهر برای بازنشستگان به صورت صد در صد رایگان بوده است و مقدمات اقامت برای عزیزان از طرف سفر کارت ملی فراهم شده است.
پایدار ادامه داد: عزیزان بازنشسته محدویتی برای زمان سفر به این دو شهر و اقامت در اقامتگاه مناسب این دو شهر نخواهند داشت و هر زمان می توانند ثبت نام کنند.
وی با اعلام تخفیف ۵۰ درصدی اقامت گاه این دو شهر برای مستمری بگیران عنوان کرد:آمار بازنشستگان در استان حدود ۱۱ هزار نفر است، ضمن اینکه ۱ نفر می تواند ،همراه بازنشسته در سفر وی را همراهی کند و از اقامت رایگان در دو شهر مشهد و قشم استفاده کند که با احتساب همراهان بازنشسته حدود ۲۰ هزار نفر  در سطح استان،می توانند از این امکانات ویژه استفاده کنند.
پایدار اضافه کرد: اقامتگاه ویژه بازنشستگان استان در مشهد هتل ۳ ستاره است که با حرم فاصله ۵ دقیقه ای دارد ،ضمن اینکه عزیزان می توانند ۳ شب اقامت رایگان در این شهر مقدس داشته باشند.
رئیس دفتر سفر کارت ملی استان از اعطای تسهیلات قرض الحسنه ویژه بازنشستگان برای سفرهای خارجی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت:متقاضیان سفر های خارجی را به بانک معرفی می کنیم و بانک وام را در سریعترین زمان پرداخت می کند ،که پس از واریز وام به حساب سفر کارت بلافاصله مقدمات سفر خارجه عزیزان بازنشسته فراهم می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۴۱۰۹۵۱ تماس بگیرید.


کد مطلب: 225815

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/225815/اقامت-رایگان-بازنشستگان-استان-مشهد-قشم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1