کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد ۶ درصدی توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

9 بهمن 1395 ساعت 15:20


 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۶ درصدی توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای این استان طی یک سال اخیر خبر داد.

سید علی لدنی‌نژاد در بازدید از تأسیسات آب شرب  مادوان اظهار کرد: طی دو سال اخیر پروژه‌های خوبی برای رفع مشکلات کمبود آب شهرهای یاسوج و مادوان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت  آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد احداث و راه‌اندازی دو حلقه چاه در مناطق تنگ کناره و ایستگاه امام سجاد یاسوج و نیز احداث یک حلقه چاه در بالادست شهر مادوان را از جمله این طرح‌ها دانست و گفت: با وارد مدار شدن این چاه‌ها بخشی از کمبود آب شهرهای ماداون و یاسوج برطرف شد.

وی طرح انتقال آب تنگ کبوتری به شهرهای مادوان و یاسوج و طرح احداث تصفیه‌خانه اضطراری بر روی رودخانه بشار را از مهم‌ترین طرح‌ها در زمینه تأمین آب شرب این دو شهر دانست و گفت: مطالعات این دو طرح مهم به پایان رسیده است که با کلنگ‌زنی و احداث آنها شاهد مزایای آن برای شهروندان یاسوجی و مادوانی باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد همچنین از رشد ۶ درصدی جمعیت زیر پوشش شبکه فاضلاب در  پنج شهر دارای شبکه فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: طی سال اخیر بیش ۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح این پنج شهر توسعه داشته است.

وی میزان شبکه فاضلاب شهرهای استان را بیش از ۲۹۹ کیلومتر عنوان کرد و افزود: روزانه بیش از ۱۳ هزار مترمکعب فاضلاب در سه تصفیه‌خانه‌ فاضلاب شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران تصفیه می‌شود.


کد مطلب: 225683

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/225683/رشد-۶-درصدی-توسعه-شبکه-فاضلاب-شهرهای-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1