کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه کسانی برای انتخابات شورای شهر «مادوان» اعلام آمادگی کرده‌اند؟

9 بهمن 1395 ساعت 10:14


رضا حسن‌پور
انتخابات شورای اسلامی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز از روز قبل گرم‌تر می‌شود، شهر مادوان از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد است که ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد، اما به دلیل بافت آن با مشکلات زیادی مواجه است.
به گزارش کبنانیوز از مادوان، شهر مادوان تا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حدود پنج کیلومتر فاصله و ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد، این شهر با مشکلات زیادی از جمله نبود فضای سبز، مکان‌های تفریحی، آموزشی و فرهنگی و خیابان‌ها و کوچه‌های نامناسب روبرو است.
علی‌رغم همه این مشکلات کمبود اعتبار نیز مشکلات شهر را دو چندان کرده است، «محمدرضا یزدان پناهی»، «سردار رحیمی‌نسب»، «صادق غفاری‌زاده»، «رضا فرخ‌پور» و «مهدی روزیان» پنج نفری هستند که شورای شهر مادوان را در دوره چهارم به دست گرفتند، فرخ‌پور و رحیمی‌نسب در این شورا بیش از دیگران فعالیت و تلاش کردند و عملکرد آنها نسبت به سایرین پررنگ‌تر بوده است.
اما با همه این تلاش‌ها مشکلات این شهر پا برجاست و اکنون فصل جدید شوراهای اسلامی شهر در حال رسیدن است و چهره‌های متفاوتی در کنار چهره‌های قدیمی برای حضور در انتخابات این شهر اعلام آمادگی کرده‌اند.
«رضا فرخ‌پور» فرهنگی بازنشسته که تجربه سال‌ها فعالیت در شورای شهر را دارد و او در کنار «رحیمی‌نسب» برای شهر تلاش‌های کرد و حال برای بار دیگر به صحنه انتخابات می‌آید.
«فردین خردمند» که دارای سوابقی در حوزه‌های عمرانی است نیز برای حضور در انتخابات شورای شهر مادوان اعلام آمادگی کرده است. بعد از او «حاتم پیام» که دارای مدرک کارشناسی‌ارشد برنامه‌ریزی شهری است و سابقه طولانی در حوزه مدیریت محلی و شهری و استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و سال ۸۸ در شورای اسلامی استان عالی‌ترین پارلمان محلی و مرجع نظارتی بر عملکرد شوراهای اسلامی استان مشغول به کار شد، او کارشناس خبره شوراهای اسلامی است که  با دعوت جمع زیادی از اقشار مردم آن شهر پا به این عرصه گذاشته و او شاخص‌ترین چهره‌ای است که برای انتخابات شورای شهر مادوان اعلام آمادگی کرده است.
لیست افرادی که برای انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان اعلام آمادگی کرده‌اند به شرح زیر است؛
۱- حاتم پیام
۲-رضا فرخ پور
۳-سردار رحیمی نسب
۴-صادق غفاری زاده
۵-محمد رضا یزدان پناهی
۶-فردین خردمند
۷-علی اصغر ابراهیمی
۸-مهدی روزیان
۹-سعیده دیده بان
۱۰-یوسف صفائیان
۱۱-مسعود مقدم
۱۲-علی باز مهدی پور
۱۳-عبدالرضا جعفری
۱۴-برازش
۱۵-علی شیرودی
۱۶-خانم خواجه‌بار
۱۷-ولی محمد پارسایی
۱۸-نوریان
۱۹-سعیدی‌جو
۲۰-عطا دانشی
۲۱- علیرضا دانش


کد مطلب: 225573

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/225573/کسانی-انتخابات-شورای-شهر-مادوان-اعلام-آمادگی-کرده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1