کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقویت زیرساخت‌های گردشگری در بهمئی / جذب ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی برای ورودی لیکک

8 بهمن 1395 ساعت 20:32


نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بهمئی نیازمند احداث محورهای ارتباطی مناسب است.
عدل هاشمی‌پور در جمع مردم بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بهمئی نیازمند احداث محورهای ارتباطی مناسب است.
وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ایجاد تله کابین، پیست‌های دوچرخه‌سواری و قایق‌رانی در برم‌الوان، افزود: هر کدام از این زیرساخت‎ها، نیازمند زیرساخت‌های جاده‌ای است.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: برای ورودی شهر لیکک چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی جذب کرده‌ایم که با اتمام این پروژه، سیمای شهر لیکک تغییر خواهد کرد و گردشگران بهتر می‌توانند از نقاط گردشگری شهرستان بهمئی بازدید کنند.
هاشمی‌پور با بیان اینکه ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام وجود دارد، از مسئولان حوزه گردشگری استان خواست تا در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به ظرفیت شهرستان بهمئی در جذب گردشگران، گفت: ویژگی صنعت گردشگری کارآفرینی، اشتغال سریع و درآمد زیاد است و باید از این فرصت برای رشد اقتصادی این منطقه از استان بهره برد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  عنوان کرد: تنگ سروک، تنگ ماغر و دریاچه برم الوان از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهمئی به شمار می‌روند که همواره پذیرای گردشگران بسیاری در فصول مختلف سال هستند.


کد مطلب: 225560

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/225560/تقویت-زیرساخت-های-گردشگری-بهمئی-جذب-۴-میلیارد-۷۰۰-میلیون-تومان-اعتبار-ملی-ورودی-لیکک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1