کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روزی که «عبدالخانی» از سر ناچاری برای فرماندار گچساران شعر خواند

8 بهمن 1395 ساعت 19:49


جلسه هماهنگی استقبال از وزیر ورزش و جوانان با حضور فرماندار گچساران و مشاورین فرماندار، مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، اعضای هئیت های ورزشی ، جمعی از مدیران ادارات در فرمانداری گچساران برگزار شد.

به گزارش کبنااسپورت؛ در این جلسه به غیر از اختلاف نظر مسئول دفتر نماینده با فرماندار گچساران که در مورد جایگاه و مکان همایش و دیدار وزیر ورزش و جوانان با ورزشکاران  بوجود آمد که در پایان به خوبی و خوشی تمام شد، حاشیه ای دیگری هم داشت.
در این جلسه اعضای حاضر به نوبت پیشنهادات و نظرات خود را در مورد جایگاه و مکان دیدار  وزیر ورزش با ورزشکاران، پیشکسوتان، مدال آوران ورزشی را مطرح کردند.
اما در ادامه جلسه رئیس ورزش و جوانان گچساران از فرماندار گچساران گلایه مند شد و با خواندان ضرب المثل «چه خشه شیون کنی اما دلت نسوزه»  به روند جلسه اعتراض کرد.
عبدالخانی گفت: من متولی ورزش هستم هرچند که دوستان حاضر در جلسه دلسوز ورزش هستند اما من از همه دلسوز تر  هستم و باید به من اجازه صحبت کردن و مطرح کردن مشکلات و معضلات در مورد ورزش شهرستان داده شود که در این هنگام فرماندار گچساران به پیشنهاد عبدالخانی واکنش نشان داد و  گفت: این جلسه برای مطرح کردن مشکلات و معضلات ورزش نیست و صحبت های شما، ارتباطی به این جلسه ندارد بلکه موضوع جلسه هماهنگی لازم برای استقبال شایسته از وزیر ورزش و جوانان می باشد و همچنین ما باید در این همایش و دیدار مشکلات و معضلات ورزش را بصورت جدی مطرح بکنیم.
 
-----------------------------
گزارش: حبیب قلندری
----------------------------


کد مطلب: 225550

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/225550/روزی-عبدالخانی-سر-ناچاری-فرماندار-گچساران-شعر-خواند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1