کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گچساران

6 بهمن 1395 ساعت 15:40


فرماندار گچساران در نشست با اعضای هیئت‌های ورزشی در گچساران که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان سفری خواهند داشت.
عبدالرحیم رحیمی در جلسه هماهنگی سفر قریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گچساران گفت: هدف از برگزاری این جلسه را در راستای پیش بینی و تمهید مقدمات لازم برای حضور وزیر ورزش و جوانان و همچنین استفاده از این فرصت برای برطرف نمودن مشکلات این حوزه عنوان کرد.
رحیمی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان طی سفر یک روزه‌ای به شهرستان گچساران با ورزشکاران دیدار خواهند داشت، تصریح کرد: بعد از مدتها این امکان به وجود آمده که مسوول ورزشی کشوری با همراهی نماینده مردم شهرستان گچساران در مجلس در بام نفتی ایران حضور و از نزدیک مشکلات را بررسی نمایند.
وی بازدید از اماکن ورزشی شهرستان و نشست با ورزشکاران را از  برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان برشمرد و افزود: گچساران با پتانسیل بالقوه و بالایی که در مسائل ورزش و رشته‌های مختلف ورزشی دارد شایسته بهترین امکانات و خدمات ورزشی برای پرورش این استعدادهاست.
رحیمی وجود چهره‌های ورزش و مدال آوران کشوری، ملی و جهانی را گواه این مطلب دانست و گفت: مسوولان علاوه بر احداث فضاهای ورزشی و توسعه ورزش در شهر با تمام توان در راستای ارائه خدمات و امکانات ورزش در روستاها نیز اقدام خواهند کرد.
فرماندار گچساران افزود: بررسی مسائل ورزشی در این شهرستان نیازمند همدلی و هماهنگی مسئولان این شهرستان و مساعدت ویژه مدیران کشوری است که با همکاری فراوان مدیران و مسئولان این شهرستان و استان در بخش‌های مختلف، امیدواریم این امور به زودی محقق شود.
 


کد مطلب: 225295

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/225295/سفر-وزیر-ورزش-جوانان-شهرستان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1