کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصل ۱۴۴ در کهگیلویه و بویراحمد کارآیی ندارد / پروژه کشاورزی دهدشت ۱۰ سال معطل ایستگاه پمپاژ است

5 بهمن 1395 ساعت 16:23


نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: اصل ۱۴۴ در استان کهگیلویه و بویراحمد کارآیی ندارد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عدل هاشمی‌پور عصر امروز در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ه)، آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس و مدیران استان برگزار شد، اظهار کرد: اصل ۱۴۴ برای استان‌های محروم همانند استان کهگیلویه و بویراحمد کارآیی ندارد و باید هلدینگ‌های مربوط به دولت، ستاد اجرایی فرمان امام که استان‌های محروم به آنها دل بسته‌اند به کمک استانی همانند کهگیلویه و بویراحمد بیایند و بعد اصل ۱۴۴ را در این استان اجرا کنیم.
هاشمی‌پور با بیان اینکه هر جا ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) پا گذاشته است، خیر و برکت به آن منطقه آمده است، تاکید کرد: اول باید محرومیت و بیکاری را از این استان فراری دهیم، اشتغال ایجاد کنیم و زیرساخت‌های را فراهم کنیم و بعد به دنبال اصل ۱۴۴ در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا کنیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ اضافه کرد: انتظار می‌رود که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کارهای اساسی که دولت در آن مانده اقدامی کند.
وی افزود: پروژه‌های کشاورزی در شهرستان‌ کهگیلویه بزرگ که ۱۰ سال به دلیل نبود ایستگاه پمپاژ معطل مانده‌اند و اگر این پمپاژه راه‌اندازی شوند از مهاجرت بی‌رویه هم جلوگیری خواهد شد.
هاشمی‌پور در ادامه بیان کرد: شهرستان چرام ۴۰ هزار جمعیت دارد اما هنوز بیمارستان در این شهرستان وجود ندارد و پروژه بیمارستان آن به دلیل مشکل مالی سال‌ها بر زمین مانده و از طرفی مردمش برای یک سونوگرافی نیز با مشکل مواجه‌اند.
وی گفت: مردم شهرستان چرام مردمی با بصیرت و انقلابی و ولایتمدار هستند که شایسته بهترین خدمات هستند.
این نماینده مجلس از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خواست که کمکی برای ساخت بیمارستان در این شهرستان بکند.


کد مطلب: 224965

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/224965/اصل-۱۴۴-کهگیلویه-بویراحمد-کارآیی-ندارد-پروژه-کشاورزی-دهدشت-۱۰-سال-معطل-ایستگاه-پمپاژ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1