کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراری دادن جوان جویای کار توسط یک مدیر گچسارانی (+سند)

5 بهمن 1395 ساعت 12:52


یک مدیر گچسارانی با نامه‌نگاری‌های غیر واقعی به دنبال فرار سرمایه‌گذار و جوان دارای انگیزه کار می‌شود.
به گزارش کبنااسپورت از گچساران، در حالی که مقام معظم رهبری بر «اقتصاد مقاومتی» و استفاده از سرمایه‌‌های داخلی تاکید می‌کند و همواره مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از سرمایه‌گذاران سخنان زیادی مطرح کرده‌اند، اما یکی از مدیران گچساران با نامه نگاری‌های غیر واقعی و صرفاً بر اساس نظر شخصی به دنبال فرار سرمایه‌گذار و کسانی که دل در گرو کار و تلاش برای شهر و استان‌نشان دارند، شده است.
استخر گلستان پانصد دستگاه گچساران که ۸ سال به دلیل کمبود اعتبار بلاتکلیف رها شده بود، جوانی به نام (الف) با هزینه کرد ۴۸ میلیون تومان آن استخر را راه‌انداخت تا جوانان آن دیار اوقات خود را برای ورزش و تفریح سالم در این مکان ورزشی بگذرانند، و خودش هم درآمدی برای گذران زندگی داشته باشد.
 
اما مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران که تاکنون هیچ کار و عملکرد چشم گیری از او ندیده‌ایم، با نامه‌نگاری‌هایی سعی دارد که این جوان را از نان خوردن بیندازد.
امید می‌رود مدیرکل ورزش و جوانان و فرشید کریمی معاون جوان پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان که با حضورش در این اداره‌کل نظم و انضباط کاری را حاکم کرده است با این مدیران برخورد جدی داشته باشد و همچنین از سایر مسئولان این انتظار می‌رود که تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نگیرند.
این جوان در گفت‌وگو با خبرنگار کبنااسپورت اعلام کرده است، برای راه انداختن این استخر ۴۸ میلیون تومان از جیب شخصی خودم هزینه کردم.
کبنا؛ حق پاسخگویی برای اداره ورزش و جوانان محفوظ می باشد.
estakhr


کد مطلب: 224935

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/224935/فراری-دادن-جوان-جویای-کار-توسط-یک-مدیر-گچسارانی-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1