کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه مشکلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد در تهران (+تصاویر)

4 بهمن 1395 ساعت 19:32



مشکلات بانکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، مسئولین بانک‌های عامل کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، در جلسه‌ای با حضور «سید موسی خادمی» استاندار کهگیلویه وبویراحمد، معاون بانک مرکزی و مدیران بانک‌های عامل کشور، مسئولین بانک‌های استان، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران استان، مشکلات بانکی و تسهیلاتی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این نشست به تسریع در تامین و پرداخت یک هزار ۲۰۰ میلیارد ریال تسیهیلات باقی مانده از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سال ۹۵ که ۹۰۰ میلیارد ریال آن تاکنون پرداخته شده است، تاکید شد.
خادمی افزود: در این جلسه مقرر شد هرکدام از بانک های عامل استان یک واحد آموزشی در استان احداث کنند.
استاندار اظهار داشت: موضوع مشارکت جدی بانک های استان در اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی  و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.
خادمی، بحث مصارف و منابع استان را از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بیان کرد و افزود: در این رابطه تاکید شد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد، در خصوص منابع بانکی برای پرداخت تسهیلات در استان کهگیلویه وبویراحمد محدودیت وجود نداشته باشد.
استاندار بیان کرد: موضوع وام ازدواج استان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد توجه ویژه قرار گرفت.
خادمی ابراز داشت: همچنین در ادامه این جلسه، مذاکراتی با صندوق توسعه ملی انجام شد که از منابع این صندوق برای طرح پتروشیمی دهدشت با بانک ملت همکاری داشته باشد.
khadmi-1 khadmi-2 khadmi-3 khadmi-4 khadmi-5 khadmi-6


کد مطلب: 224811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/224811/جلسه-مشکلات-بانکی-کهگیلویه-بویراحمد-تهران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1