کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر نوروزی در گچساران

3 بهمن 1395 ساعت 15:51


فرماندار گچساران در جلسه ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز شهرستان که با حضور مدیران ادارات شهرستان برگزارشد، اظهار داشت:با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب و جاذبه های سیاحتی و زیارتی در شهرستان گچساران،هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی مسافران و گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور به شهرستان ما سفر می کنند.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران در استان از لحاظ جذب گردشگر و خدمات رسانی به مسافران نوروزی رتبه نخست راکسب کرده است افزود : تمام دستگاه های اجرایی شهرستان برای بهتر خدمات رسانی به گردشگران نوروزی همچون سال گذشته تلاش کرده و تدابیر لازم را بیاندیشند.
رحیمی افزود: بر این اساس هر ساله در بهمن ماه کمیته‌های ده‌گانه برای اسکان مهمان نوروزی در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به کار و وظایف هریک از کمیته‌ها گفت: کمیته حمل و نقل برعهده راهداری، کمیته خدمات امداد و نجات برعهده هلال احمر، کمیته امنیت نظامی و ترافیک شهری برعهده نیروی نظامی و همچنین کمیته هماهنگی و دهیاری‌ها بر عهده شهرداری این شهرستان است.
فرماندار گچساران ادامه داد: کمیته خدمات، اسکان و رفاه برعهده آموزش وپرورش، کمیته تنظیم بازار برعهده صنعت، معدن و تجارت، کمیته نظارت و کمیته برنامه‌ریزی و آمار بر عهده فرمانداری و همچنین کمیته تبلیغات بر عهده امور میراث فرهنگی است.
رحیمی تصریح کرد: برخی از ادارات در سال گذشته خارج از محدوده کار و با حضور پررنگ در ساماندهی اسکان مهمانان نوروزی همکاری داشتند.
وی خاطر نشان کرد: شهرستان گچساران با توجه به شرایطی که دارد امسال با یک تلاقی روبرو است و کار را امسال برای ما سخت‌تر کرده است.
فرماندار گچساران بیان کرد: برنامه زمان‌بندی انتخابات در تاریخ ۱۲/۲۹ درسالجاری ثبت نام نامزد کاندیدهای شورای شهر گچساران شروع می‌شود و تا ۶ فروردین به طول می‌انجامد.
رحیمی تصریح کرد: چند روز آینده ادارات برتر که در زمینه پیشرفت شهرستان همکاری دارند معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش در جهت اسکان مسافران نوروزی گفت: بار اصلی ستاد اسکان مهمانان نوروزی بر دوش آموزش و پرورش این شهرستان است.
فرماندار گچساران در ادامه  افزود: کمیته‌های ده‌‌گانه ستاد ساماندهی مسافران نوروزی باید اعضای خود را در جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی را مشخص کنند.
وی در پایان تاکید کرد: اداره اوقاف و امور خیریه گچساران مکانی را برای اسکان مسافران نوروزی در کنار مرقد بی‌بی حکیمه (س) فراهم سازد.
 
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ img_4037


کد مطلب: 224646

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/224646/جلسه-ساماندهی-ارتقاء-خدمات-سفر-نوروزی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1