کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران عامل بانک‌های ۱۳ گانه کشور

3 بهمن 1395 ساعت 14:10


نشست ستاد خدمات سفر به ریاست معاون امور اقتصادی استانداری و مدیران در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مجید محنایی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه جلسه امروز برای هماهنگی طرح‌های اقتصادی در سفر ریاست جمهوری به استان برگزار شده است، گفت: ۵۷ طرح با اعتبار ۶۴۶ میلیارد تومان اعتبارات ریالی (۹۵۵ میلیون یورو) در سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص داده شد.
محنایی افزود: برای اجرای این طرح‌ها تعهداتی با بانک‌های ۱۳ گانه کشور ایجاد شد که از این تعداد، ۱۶ پروژه به اتمام رسیده و در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها مشکلاتی از جمله عدم هماهنگی با اعتبارات و منابع را مطرح می‌کنند، گفت: در این خصوص درخواست جلساتی در تهران با مدیران عامل ۱۳ گانه بانک‌های کشور و استان با حضور استاندار کهگیلویه  بویراحمد در بانک مرکزی داده شده تا در ارتباط با پرداخت اعتبارات طرح‌ها بحث و گفت‌وگو و مشکلات این طرح‌ها و پروژه‌ها برطرف شود.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون از ۵۷  طرح‌ تصویب شده در سفر ریاست جمهوری به ۱۱ طرح اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده است، و تعدادی از این طرح‌ها مشکلات حقوقی و مدیریتی بانک‌ها دارند.
وی اضافه کرد: برخی از بانک‌ها با مشکل منابع در مرکز مواجه هستند که با پیگیری این موضوع از بانک‌های مرکز برای استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از سقف مدنظر اعتبار درخواست شده است.


کد مطلب: 224610

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/224610/نشست-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مدیران-عامل-بانک-های-۱۳-گانه-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1