کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اگر دادستان بوشهر بودم جاده گناوه-گچساران را می‌بستم

1 بهمن 1395 ساعت 11:26




از نجابت مردم بوشهر در مهرآباد سوءاستفاده می شود و من هم بابت اینکه خودم دیدم هواپیمای بوشهر را با مشهد جابجا کردند و مسافران ۵ ساعت تاخیر خوردند، فرودگاه را ترک کردم.
آخرین برنامه وزیر راه و شهرسازی در سفر به بوشهر، حضور در نشست شورای حمل و نقل بود که غیر از الماسی، سه نماینده استان بوشهر حضور داشتند.
گزیده اظهارات حجت الاسلام خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در این نشست را می خوانید:
*انتقاد از رتبه آخر و شاخص های منفی بوشهر در لایحه بودجه ۹۶ و درخواست از استاندار برای رد کردن این آمار در صورت اینکه مغایرت دارد.
*سازمان برنامه و بودجه کشور به اشتباه شان اقرار کرده و دکتر عارف هم قول اصلاح بودجه دو استان خوزستان و بوشهر را داد.
*انتقاد از مدیریت استان برای برنامه ریزی سفر وزیر راه: مسئولان گزارش نواقص را به وزرا دهند تا برای استان تدبیری شود. بجای اینکه وزیر را به بازدید دهکده گردشگری ببرید، آن را به گناوه و دیلم می بردید که مهمترین پروژه های راهسازی استان آنجاست و به دلیل معارض و نبود اعتبار تعطیل می باشد.
*آقای وزیر! مسئولان هر ۶ ماه یکبار وعده تکمیل پروژه گناوه- دیلم را تمدید می کنند. این در حالی است که نیمی از آن در دولت قبل انجام شده و برای کشور زشت است که چهارخطه شدن ۵۰ کیلومتر باقی مانده این همه طولانی شده و اینقدر مردم کشته دهند، طوریکه دیگر افتتاح آن لطفی ندارد.
*اگر دادستان بوشهر بودم، جاده گناوه-گچساران را به دلیل نداشتن امنیت آن می بستم، این جاده اختصاصی نفت شده و برای بهسای اش اقدامی نشده.
*تمام خطوط راه آهن کشور فعالند، اما بوشهر که درآمد کشور را تامین می کند، در آرزوی سوت قطار مانده، لطفا فایناس آن را در اولویت بگذارید.
*آمار امروز مدیرکل فرودگاه درباره افزایش پروازها به شما خلاف واقع بود. ضمننا جلوگیری از ورود شرکت های دیگر به فرودگاه و چارتری شدن پروازها که گاهی بلیط هواپیما در بوشهر را به ۷۰۰ هزارتومان می رساند پیگیری شود.
*از نجابت مردم بوشهر در مهرآباد سوءاستفاده می شود و من هم بابت اینکه خودم دیدم هواپیمای بوشهر را با مشهد جابجا کردند و مسافران ۵ ساعت تاخیر خوردند، فرودگاه را ترک کردم و در مجلس تذکری کتبی به شما دادم. مانع این رفتار شوید.
*برای تسریع در تکمیل ۳ هزار  واحدمسکن مهر باقی مانده در بوشهر اقدامی شود، چون مردم بخاطر اینکه پروژه ها مشمول مرور زمان شده، با جرایم بانکی مواجه گردیده اند./خلیج فارس


کد مطلب: 224163

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/224163/اگر-دادستان-بوشهر-بودم-جاده-گناوه-گچساران-می-بستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1