کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«منطقیان» تکذیب کرد / اعلام نامزدی من خودسرانه و غیرصادقانه بوده

30 دی 1395 ساعت 23:42


فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه بزرگ گفت: حضور من در انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد.Manteghian
به گزارش کبنانیوز از گچساران، جلسه انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی در دبیرستان شاهد گچساران با شرکت ۲۶ کاندیدای برگزار شد که بر اساس اطلاعات ارسالی از این جلسه «محمود منطقیان» نفر ۱۳ این انتخابات شد.
محمود منطقیان چهره مطرح اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز، اظهار کرد: بنده هیچ اطلاعی از برگزاری این جلسه نداشتم  و در واقع نمی‌دانستم که همچنین جلسه‌ای می‌خواهد برگزار شود.
وی در ادامه حضورش را به عنوان کاندیدای این انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد تکذیب کرد و گفت: بنده در جریان این جلسه نبودم و اینکه نام مرا به عنوان کاندیدا مطرح کرده‌اند، کار صحیح و درستی نبوده است.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: با توجه به اینکه بنده از این جلسه خبر نداشته‌ام و در آن حضور نداشتم، اعلام نامزدی و رأی برای اینجانب خودسرانه و غیرصادقانه بوده است.
به گزارش کبنا، «منطقیان» در این جلسه از بین ۲۶ کاندیدای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان با ۲۳ رأی نفر سیزدهم این انتخابات شد.
بر اساس گزارش خبرنگار کبنا، برخی از نیروهای وابسته به «محمود منطقیان» در فرایند انتخابات مرتب در حال چانه‌زنی برای جمع کردن رأی برای او بودند.
تلاش خبرنگار کبنا برای تماس با علی خواجوی مسئول انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌نتیجه ماند.
anjman


کد مطلب: 224145

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/224145/منطقیان-تکذیب-اعلام-نامزدی-خودسرانه-غیرصادقانه-بوده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1