کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیاهی لشکر نیاید به کار «یکی مرد جنگی به از صد هزار»

28 دی 1395 ساعت 19:02


سید مصطفی علی‌پور نژاد
 
همچون سال‌ها و ماه‌های گذشته، حالا که کرسی نشین خانه ملت شده است. هرچند" چند صباحی بیشتر از بهارستان رفتنش نگذشته است. تمام آخر هفته‌ها و هر زنگ تفریحی که می‌رسد خودش را به کهگیلویه به بهمئی به چرام و به لنده می‌رساند.
علی رغم خزانه خالی مملکت، فقط در طول چند ماه به اندازه تمام تاریخ کهگیلویه بزرگ برای عمران و آبادانی کشتی به گل نشسته کهگیلویه بزرگ" طرح و پروژه و اعتبار آورده است و خواهد آورد.
جدای از همه پروژه‌ها که ساعت‌ها و روزها چانه برایشان زد و حب و بغض کرد. وزیر آورد و وزیر برد. امید " آری امید را هم دوباره به کهگیلویه بزرگ آورد.
شور و نشاطی که این روزها در مردم کهگیلویه بزرگ از خبر شنیدن انتقال آب شرب و کشاورزی از سدهای مادری مارون و کوثر در آینده نزدیک به گوش رسیده و می‌رسد. کنار سیمان و پتروشیمی به راستی که مثال زدنی است اگر عجولان را خدا صبر عنایت فرماید.
مسائل کوچه بازاری و حزبی را کنار گذاشته است.
کارنامه دیگران آیینه عبرت است برای او.
جدل پوچ نمی‌کند تا برایش دیوار نسازند و او پل بسازد " برای عبور برای آبادی برای گذشتن از محرومیت. کاری به‌واژه ندارد که آن مرد بزرگ آیت‌الله بود یا حجت الاسلام " آنچه بر گردنش بود فاتحه‌ای بود که  نثار کرد.
برایش اصولگرا و اصلاح‌طلب فقط یک معنی دارد. عمران و آبادانی کهگیلویه بزرگ.
آن‌قدر برای عمران و توسعه حریص و وسواس است که تمام آخر هفته‌ها که می‌رسد «از حساسیت کار شخصاً می‌آید. برای بازرسی، برای نظارت دقیق، برای تسریع در کارها و پروژه‌ها و جلوگیری از دوباره کاری‌ها، برای چانه‌زنی برای امید و برای دلگرمی» تا مادران زادگاه محرومش ببینند که در خانه هنوز فرزندی هست.
خدایت عزت دهد سردار خستگی‌ناپذیر سازندگی ...
 
 


کد مطلب: 223439

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/223439/سیاهی-لشکر-نیاید-کار-یکی-مرد-جنگی-صد-هزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1