کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نخستین بوستان بانوان یاسوج آماده بهره‌برداری شد

26 دی 1395 ساعت 11:25


عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: نخستین بوستان بانوان این شهر آماده بهره برداری شده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، زهرا زمانی روز یکشنبه درجمع زنان فرهیخته یاسوج افزود: وسعت این بوستان ۲۵ هزارمترمربع بوده و برای ساخت آن شهرداری یاسوج ۳۰ میلیاردریال سرمایه گذاری کرده است.
وی اظهارداشت: با راه‌اندازی این مکان بخش زیادی از مشکلات زنان جهت تفریح سالم حل خواهد شد ضمن اینکه این پارک در محلی به دور از دید و با امنیت کامل ساخته شده است.
وی پیست اسکی، پیست دوچرخه سواری، نیمکت‌های نشیمن، سکوهای نشستن، و مراکز مشاوره از جمله امکانات این پارک برشمرد.
زمانی بابیان اینکه  توسعه ورزش‌های همگانی یکی اهداف مورد نظر ما در احداث این مکان است، گفت: با بهره‌برداری از این پارک ضمن استفاده از فضای آن اقدامات لازم جهت توسعه ورزش‌های همگانی انجام خواهد شد.
عضورشورای اسلامی شهریاسوج  از راه‌اندازی مراکز مشاوره و پایگاه‌های سلامت همزمان با افتتاح پارک در این مکان خبر داد و گفت: اقداماتی مانند اندازه‌گیری فشار خون، تست قند، اندازه‌گیری نبض، معاینه قلب و درمان سرپایی در این پایگاه انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ورود کلیه بانوان به این پارک رایگان است، گفت: وسایل بازی ویژه کودکان نیز در قسمت مخصوصی از این پارک نصب شده است.
زمانی  راه‌اندازی غرفه‌های اشتغال را از دیگر اقدامات انجام شده جهت خدمت به بانوان عنوان کرد و بیان داشت: این غرفه‌ها به بانوان بد سرپرست یا سرپرست خانوار واگذار خواهد شد.
 
park-banvan-2
park-banvan-1


کد مطلب: 223006

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/223006/نخستین-بوستان-بانوان-یاسوج-آماده-بهره-برداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1