کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تخلفات گسترده شهرداری دهدشت نتیجه تساهل مسئولین است

24 دی 1395 ساعت 18:53


آتش سوزی اخیر ساختمانی دو طبقه درست روبه روی شهرداری دهدشت و تاخیر تعجب برانگیز آتشنشانی در اطفاء حریق که باعث شد ساختمان به طور کامل منهدم و خسارات مالی فراوانی بر جا بماند، بهانه ای شد تا سراغ یکی از اعضای شورای شهر دهدشت را گرفته و با وی گفت و گو کنیم.
رجبعلی حقانی پور در گفت‌وگو با کبنانیوز، ضمن تسلیت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ایشان را سیاستمداری صدیق، اسوه حلم و بردباری و گنجینه اسرار نظام توصیف کرد.
حقانی پور با ابراز تاسف از وقوع آتش سوزی و ناتوانی واحدهای خدمات رسان شهرداری دهدشت در خاموشی آتش، این مشکل را ناشی از ضعف و سوء مدیریت شهردار و بی توجهی وی به آموزش و سازمندهی آتشنشانان عنوان کرد و گفت: هیچ عذر و بهانه ای از سوی شهردار برای کوتاهی در انجام این ماموریت پذیرفته شده نیست.
این عضو پارلمان محلی دهدشت، شهرداری را بنگاهی معاملاتی توصیف کرد و گفت: تخلفات گسترده ای در شهرداری صورت گرفته است.
وی افزود؛ بازرسان استانداری در چندین نوبت پرده از این تخلفات برداشته ولی متاسفانه برخی واسطه ها و دست های پشت پرده تا کنون مانع برخورد با متخلفان شده اند.
عضو منتقد و اصلاح طلب شورای شهر دهدشت، عدم وجود اتوماسیون اداری را زمینه ای برای بروز تخلف و حربه ای در دست سودجویان قلمداد کرد و گفت؛ شهردار هر هفته از راه اندازی اتوماسیون خبر داد و این در حالی است که هفته ها، ماه ها و سالها از این وعده و وعید ها می گذرد.
حقانی پور، مطرح شدن موضوع کمبود اعتبارات از سوی شهردار را نوعی فرار رو به جلو توصیف کرد و تصریح کرد: اگر عوارض  به صورت قانونی دریافت شود، نه تنها با کمبود اعتبار مواجه نخواهیم شد بلکه می توان  تجهیزات جدید و پیشرفته هم برای شهرداری خریداری، تا خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه کرد.
وی با بیان اینکه همواره و در راستای شفاف سازی وضعیت شهرداری خواهان مناظره با شهردار بوده و هستم، خاطرنشان کرد: همین یک هفته پیش به امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دهدشت و برخی مسئولان ذیربط حاضر در آن مسجد و برای تنویر افکار عمومی، طرح سوال و استیضاح خودم را مطرح کردم.
حقانی پور پاسخگو بودن را از مهمترین ویژگی های مدیران و مسئولان برشمرد و گفت: همچون قاطبه مردم شریف شهر دهدشت خواهان برخورد با شهردار و دیگر متخلفان هستم و از مسئولین ذیربط که سکوت کرده و اقدامی نمی کنند گلایه دارم.


کد مطلب: 222888

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/222888/تخلفات-گسترده-شهرداری-دهدشت-نتیجه-تساهل-مسئولین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1