کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تسلیت مدیرکل تامین اجتماعی استان بمناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

21 دی 1395 ساعت 17:31


مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
عباس نورمحمدی در پیام تسلیت خود، درگذشت این یار دیرین و وفادار امام و رهبری را ضایعه‌ای بزرگ توصیف کرده و افزوده است: آیت‌الله هاشمی در دوران مبارزات ضد ستم شاهی یکی از پیشگامان این عرصه و نهضت اسلامی مردم ایران بود و پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی مرهون تلاش، فداکاری و پایداری ایشان بوده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان در پیام خود از آیت‌الله هاشمی به عنوان یکی از ستاره‌های پرفروغ انقلاب و استوانه‌های نظام یاد کرده و افزوده است: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی و پس از آن نیز هاشمی به عنوان امین و مورد اعتماد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، خدمات بزرگ و ماندگاری به ملت بزرگ ایران عرضه داشت و برای عزت و اعتلای نظام و کشور زحمات زیادی کشید و این خدمات هیچ‌گاه در حافظه تاریخی مردم قدر‌شناس ایران کم رنگ نخواهد شد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: اعتماد همیشگی حضرت امام و رهبری معظم انقلاب به آیت‌الله هاشمی نشانه عمق محبت، صمیمیت و وفاداری ایشان بود. هاشمی در تمام عمر خویش با همه وجود در خدمت نظام و انقلاب بوده و گذشت زمان شخصیت کم نظیر و خدمات بزرگ آن، همراه همیشگی انقلاب و پشتیبان واقعی ولایت فقیه را آشکار‌تر خواهد کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود، تلاش‌ها و خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای توسعه اقتصادی کشور و استقرار نظام رفاه و تامین اجتماعی را ستوده و ضایعه درگذشت ایشان را به مقام معظم رهبری، خانواده هاشمی، ملت ایران و جامعه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی تسلیت گفته است.


کد مطلب: 221988

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/221988/پیام-تسلیت-مدیرکل-تامین-اجتماعی-استان-بمناسبت-ارتحال-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1