کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر در تهران (+تصاویر)

19 دی 1395 ساعت 10:05


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پایان کار دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در محل نمایشگاه بین المللی تهران عصر روز شنبه برگزار گردید.
مظفر اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه علاوه بر غرفه‌های شهرستانی خود با عرضه تولیدات و صنایع دستی و ابتکارات و خلاقیت‌های روستاییان و معرفی جاذبه هاو توانمند‌ها و... گروه موسیقی آیینی روستایی با اجرای برنامه‌های متنوع در نمایشگاه و به منظور آشنایی مردم تهران با هنر روستاییان استان در ایستگاه‌های مترو در روز پایانی و مراسم اختتامیه به روی صحنه رفته و با اجرای موسیقی سنتی استان مورد تشویق جمعیت حاضر در سالن نمایشگاه گردید
وی یادآور شد: در نمایشگاه مذکور دفتر امور روستایی و شوراهای استان کتاب آشنایی با جاذبه‌ها، توانمندی و ظرفیت‌های سرمایه گذاری روستایی استان را در اختیار علاقمندان قرار داد.
به گفته مدیرکل امور روستایی شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد نفرات اعزامی استان با برپایی سیاه چادر و عرضه محصولات غذایی شیوه زندگی و معیشت روستاییان و عشایر استان را به نمایش گذاشتند و دربخش نوآوری ایده‌های بر‌تر با ارایه و عرضه محصولات شرکت سینره و گل رز روستای نرگاه حضور پیدا کردند.
لازم به ذکر است در این مراسم معاونین ریاست جمهوری، رییس سازمان امور عشایر کشور و مقامات استانی شرکت داشتند و در پایان از نفرات بر‌تر و فعال استان تقدیر گردید و از استان کهگیلویه و بویراحمد عباس غفاری مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.
nmishga-1 nmishga-2 nmishga-3 nmishga-4 nmishga-5 nmishga-6 nmishga-7 nmishga-8 nmishga-9 nmishga-10 nmishga-11 nmishga-12 nmishga-13


کد مطلب: 221354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/221354/اختتامیه-نمایشگاه-توانمندی-های-روستائیان-عشایر-تهران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1