کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«راهزادی» پاسخ امام جمعه قلعه‌رئیسی را داد

18 دی 1395 ساعت 15:49



مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها راه کاهش قبوض برق قلعه‌رئیسی درست مصرف کردن و تغییر تعرفه است.

 یکی از عمده مشکلات منطقه چاروسا قیمت بالای قبوض برق است که متاسفانه مشکلی برای مردم است و این مشکل یکی از خبرهای رسانه‌ها و تریبون نماز جمعه قلعه‌رئیسی شد.

بعد از صحبت‌های امام جمعه قلعه رئیسی نسبت به بالا بودن قیمت قبوض برق در چاروسا مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در این خصوص داشتند.

داود راهزادی در این خصوص اظهار داشت: هر منطقه طبق تعرفه خاصی قیمت برق آن محاسبه می‌شود که تعرفه برق قلعه‌رئیسی طبق تعرفه گرمسیری محاسبه می‌شود.

مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: یکی از عواملی که بتوان قیمت برق را در دو منطقه چاروسا و دیشموک کاهش داد تغییر تعرفه گرمسیری به سردسیری است که این تغییر تعرفه تنها با توجه به سنجش‌های هواشناسی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: به عنوان مدیرعامل برق استان وظیفه این تغییر را ندارم و تنها باید از وزارتخانه تغییر کند که با توجه به سنجش هواشناسی که هر چند وقت یکبار می‌گویند این تغییر امکان پذیر نخواهد بود.

راهزادی در خصوص نبود گاز در این منطقه هم عنوان کرد: قانون در خصوص مناطقی که گاز ندارد هم جایگزین آن را سوخت دیگر که نفت است اعلام می‌کند و بالا بودن قیمت برق دلیل موجهی برای نبود گاز در این منطقه نیست.

مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید قدردان خدمات نظام جمهوری اسلامی باشیم چرا که برق همین دو منطقه چاروسا و دیشموک با قیمت هر کیلومتر ۲۰۰ تومان به دست مردم می‌رسد ولی با قیمت ۳۰ تومان از مردم گرفته می‌شود و تمام پولی که در خصوص قبوض برق گرفته می‌شود به حساب خزانه کشور واریز می‌شود.

راهزادی اضافه کرد: درست مصرف کردن از سوی مردم یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند در پایین بودن قبوض برق کمک کند و از مردم می‌خواهیم درست مصرف کنند.

وی در خصوص نبود بالابر برای تعمیر و روشنایی در سطح شهر قلعه رئیسی گفت: در تلاشیم که این مشکل را با جذب اعتبار برطرف کنیم.


کد مطلب: 221228

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/221228/راهزادی-پاسخ-امام-جمعه-قلعه-رئیسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1