کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۴ باند مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد متلاشی شد

18 دی 1395 ساعت 15:32


 

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته گذشته ۴ باند مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد متلاشی و ۶۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

مهدی انصاری از افزایش کشف مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: امسال نسبت به سال گذشته در دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد افزایش ۱۱ درصدری را داشتیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش پلیس در هفته گذشته توانستیم چهار باند مواد مخدر را متلاشی و مقدار ۶۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کنیم.

انصاری از برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و از مردم خواست که در صورت مشاهد این افراد نیروی انتظامی را در جریان قرار دهند.


وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است که در این مدت شاهد افزایش کشف مواد مخدر هستیم.
انصاری ابراز کرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون در زمینه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و توقیف خودرو حامل مواد مخدر به ترتیب ۱۱ و ۳۵ درصد افزایش داشتیم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مواد مخدر کشف شده از محورهای جنوبی وارد استان و قصد حمل به سایر استان‌ها را داشتند که با تحت نظر قرار گرفتن و هوشیاری پلیس به دام افتادند.


کد مطلب: 221226

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/221226/۴-باند-مواد-مخدر-کهگیلویه-بویراحمد-متلاشی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1