کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرداخت غیرحضوری ۹۳ درصد قبوض آب‌بهای مشترکین آبفای استان

18 دی 1395 ساعت 10:12


علی حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فرایند الکترونیکی کردن خدمات و گسترش دولت الکترونیک اظهار کرد: این موضوع باعث خواهد شد تا علاوه بر رفاه حال مشترکان سرعت پرداخت قبوض نیز بیشتر شود.

معاون خدمات مشترکین آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن مزایای پرداخت غیر حضوری قبوض عنوان کرد: با این روش علاوه بر اینکه وقت مشترکان تلف نخواهد شد آمار و اطلاعات قبوض مشترکان در کمترین زمان از طریق شرکت آب و فاضلاب وصول خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: با این روش مشترک بدون مراجعه به بانک از اینترنت، تلفن بانک و خودپرداز می‌تواند قبوض خود را پرداخت کند‌.

وی تصریح کرد: در پرداخت غیرحضوری مشتری بدون مراجعه به بانک از طریق اینترنت، تلفن بانک و خودپرداز می تواند قبوض خود را پرداخت کند.

حسینی ادامه داد: با فراهم شدن زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای پرداخت غیرحضوری قبوض، در حال حاضر بر اساس آخرین آمار و اطلاعات بیش از ۹۳ درصد قبوض آب مشترکین آبفای شهری  استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود.

معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: میزان پرداخت غیرحضوری مشترکین آب در سال ۹۲، ۹۳ و ۹۴ به ترتیب ۷۸، ۸۸ و ۹۰ درصد بوده که نشان دهنده رشد روزافزون آمار پرداخت غیرحضوری قبوض مشترکین آب و فاضلاب است.

 


کد مطلب: 221192

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/221192/پرداخت-غیرحضوری-۹۳-درصد-قبوض-آب-بهای-مشترکین-آبفای-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1