کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات «لدنی‌نژاد» در خصوص یک انتصاب سئوال‌برانگیز

14 دی 1395 ساعت 23:58


 
نشست خبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و سید علی لدنی‌نژاد پیرامون انتصاب مدیر آب و فاضلاب شهرستان دنا توضیحاتی به خبرنگاران داد.LADANI
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید علی لدنی‌نژاد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آقای نوروزی مدیر جدید آب و فاضلاب شهرستان دنا دارای مدرک روابط عمومی است و آیا انتصاب وی سیاسی بوده یا بر اساس تخصص و عملکرد صورت گرفته است.
لدنی‌نژاد در این باره توضیح داد: آقای نوروزی از همکاران خوب و جوان آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد است و از طرفی مدیر قبلی این شهرستان ۲۰ سال در این پست حضور داشت و ما نیز یک دستگاه تخصصی هستیم نه سیاسی و آقای نوروزی را نیز به دلیل جوان بودن و توانایی که دارد، انتخاب کردیم.
به گزارش کبنا، انتصاب مدیر آب و فاضلاب شهری دنا از این جهت مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت که وی در حال حاضر دانشجوی روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کار‌شناسی است اما مساله مهم‌تر نسبت فامیلی و خانوادگی نزدیک مدیر جدید با رئیس سازمان مدیریت و برنامه وبودجه استان است.
لدنی‌نژاد در پاسخ به خبرنگاران در این خصوص ادامه داد: آب و فاضلاب شهری مجموعه سیاسی نیست مردم خدمت می‌خواهند و نوروزی جوان و نیروی همکار در آب و فاضلاب روستایی بوده است.
مدیرعامل آبفا تاکید کرد: خدمت به مردم در این شرکت نیاز به پارامترهایی مانند رغبت، انرژی، تمایل دارد که همه این‌ها را نوروزی دارد.
وی یادآور شد: مدیر قبلی ۲۰ سال آنجا خدمت کرد و نیاز بود عوض شود، از آنجایی که همه تمایل دارند در مرکز استان پست بگیرند پس تمایلی برای خدمت در شهرستان دنا وجود نداشت در نتیجه آقای نوروزی را منصوب کردیم.
وی تاکید کرد: انتصاب وی به هیچ عنوان قومی و سیاسی و قبیله‌ای نبوده و در زمره انتصاب‌های فله‌ای نمی‌گنجد.
وحید نوروزی مدیر جدید آب و فاضلاب شهرستان دنا دانشجوی ترم یک مقطع کاردانی به کار‌شناسی و برادر‌ زاده حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است.


کد مطلب: 220777

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/220777/توضیحات-لدنی-نژاد-خصوص-یک-انتصاب-سئوال-برانگیز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1