کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجمع کشاورزان روستای منصورخانی کاکان جلوی استانداری / وقتی آب زمین‌ها هم با رابطه‌بازی هدایت می‌شود

14 دی 1395 ساعت 17:39


جمعی از کشاورزان منصورخانی منطقه کاکان جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.kashavrz
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح روز گذشته جمعی از کشاورزان روستای منصورخانی منطقه کاکان به دلیل آب چاهی که به زمین‌های کشاورزی آنها نمی‌رسد، جلوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
خرم‌آزاد یکی از کشاورزان روستای منصور خانی منطقه کاکان در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: چاه آبی را دولت برای آبیاری زمین‌های کشاورزی روستاهای حمزه‌خانی، غضنفرخانی و منصورخانی احداث کرد که تنها یک روستا به دلیل وجود افراد با نفوذ در آن روستا از آب چاه بهره می‌برد.
این کشاورز گفت: حدود ۱۵۰ هکتار از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی روستای منصورخانی به دلیل نبود آب در حال از بین رفتن هستند.
کدیور یکی دیگر از این کشاورزان گفت: ۲۰ هکتار باغ این روستا به دلیل نبود آب خشک شد.
یکی دیگر از این کشاورزان گفت: ما ضمن قدردانی از زحمت‌ها و تلاش مسئولان و دولت مقدس جمهوری اسلامی، اما نباید به دلیل رابطه‌گری و نفوذ دو نفر فرد کارمند که در روستای حمزه‌خانی حضور دارند، سهم آب دو روستای دیگر منصورخانی و غضنفرخانی نیز به این روستا هدایت شود.
این کشاورز ادامه داد: ما به دنبال دلخوری نیستیم، اما از دولت می‌خواهیم که به دادمان برسد.
به گزارش کبنا، دولت آب چاه‌ی را برای آبیاری زمین‌های کشاورزی سه روستای منصورخانی، حمزه‌خانی و غضنفرخانی احداث کرد که به گفته این کشاورزان تنها آب این چاه به دلیل رابطه‌گری به یک روستای هدایت می‌شود.
انتظار می‌رود مسئولان در راستای رفع مشکلات این کشاورزان که زمین‌های کشاورزی و باغ‌های آن به دلیل کمبود آب در حال از بین رفتن هستند، اقدام شایسته‌ای انجام دهند.
لازم به ذکر است؛ نمایندگان این کشاوزان با مسئولان استانداری کهگیلویه و بویراحمد دیدار و دغدغه خود را با انها مطرح کردند.


کد مطلب: 220694

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/220694/تجمع-کشاورزان-روستای-منصورخانی-کاکان-جلوی-استانداری-وقتی-آب-زمین-ها-هم-رابطه-بازی-هدایت-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1