کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسب رتبه برتر جامعه نیکوکاری ابرار یاسوج در کشور

14 دی 1395 ساعت 13:18


 
در اولین گردهمایی مسئولان و مددکاران جامعه نیکوکاری ابرار که دی‌ماه ۹۵ در مرکز جامعه نیکو کاری ابرار برگزار شد، نمایندگی جامعه نیکو کاری ابرار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در بین ۲۲ نمایندگی در سراسر کشور رتبه بر‌تر را کسب کرد.
dsc_3431
مسئول جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی یاسوج از بورس تحصیلی ۱۲۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند کهگیلویه و بویراحمد ممتاز توسط جامعه نیکوکاری ابرار خبر داد و افزود: سهمیه این استان ۵۰۰ نفر بوده که مسئولان ابرار از افزایش این تعداد تا یک هزار نفر قول همکاری داده‌اند.
وی افزود: دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم باید به ترتیب معدل ۱۸ و ۱۷ به بالا داشته باشند تا بتوانند بورس تحصیلی شوند.
جهانبانی تصریح کرد: نمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار در این استان شهریورماه ۹۴ ایجاد شد و تاکنون ۱۲۰ دانش آموز و دانشجوی ممتاز بورس تحصیلی شده‌اند و به دانش آموزان ماهیانه ۱۰۰ و دانشجویان ۱۸۰ هزارتومان پرداخت می‌شود.
مسئول جامعه نیکوکاری ابرار در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هر ۶ ماه گزارشی از وضعیت تحصیلی مددجو تهیه می‌شود و در صورتی دانش آموز یا دانشجویی به صورت متوالی بدون عذر موجه افت تحصیلی داشته باشد از بورس خارج می‌شود.
dsc_3673
جهانبانی با تاکید بر اینکه بورس شدگان در صورتی افت تحصیلی نداشته باشند تا آخرین مدارج علمی می‌توانند از مزایا بورس تحصیلی استفاده کنند افزود: در اولین گردهمایی مسئولان و مددکاران جامعه نیکوکاری ابرار در هفتم و هشتم دی ماه ۱۳۹۵ در مرکز جامعه نیکو کاری ابرار، نمایندگی جامعه نیکو کاری ابرار یاسوج در بین ۲۲ نمایندگی در سراسر رتبه بر‌تر را کسب کرد.


کد مطلب: 220688

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/220688/کسب-رتبه-برتر-جامعه-نیکوکاری-ابرار-یاسوج-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1