کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تدوین کلیات طرح زیباسازی سیمای بصری شهر یاسوج

13 دی 1395 ساعت 8:44


photo_2017-01-01_21-14-05مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بار کلیات طرح زیباسازی سیما و منظر شهری در این شهر طراحی و تدوین می‌شود.
دکترفرشاد صادقی درجمع مدیران حوزه شهری یاسوج افزود: کلیات این طرح توسط کار‌شناسان شهرداری یاسوج با هدف ساماندهی سیما و منظر شهری تدوین می‌شود.
وی اظهار داشت: در همین راستا در گام نخست خیابان های جمهوری اسلامی، بلوارقرنی، ورودی‌های شهر یاسوج زیر پوشش قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: در اجرای طرح زیباسازی سیما و منظر شهری اماکنی که دارای شرایط مناسب اجرای طرح هستند و موقعیت جغرافیایی آن درحوزه شهری جلوه خاصی داشته مکان یابی شده است.
وی افزود: ایده کلی طرح توجه به سیما، منظر شهری، نقاشی دیواری با مضمون اسلامی، هویت دینی، شهری و غیره می‌باشد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از شکل گیری کمیته زیباسازی شهری خبر داد و گفت: شهروندان، اصحاب فرهنگ و هنر زیبا سازی می‌توانند ایده‌های خود برای زیبا سازی شهری در اختیار این کمیته قرار دهند.
وی افزود: ایده مطلوب شهروندان پس از دریافت در کمیته مذکور مطرح و برای اجرای آن تصمیم گیری می‌شود.
صادقی شرح وظایف این کمیته را شناسایی نازیبایی‌های شهر، برنامه ریزی و ارایه راهکارهای کم هزینه و زود بازده برای رفع نازیبایی‌های، شناسایی نقاطی از شهر که نیاز به اجرای طرح‌های زیباسازی داشته، شناسایی کمبود‌ها و نیازهای موجود در بوستان‌ها و سطح شهر برشمرد.


کد مطلب: 220486

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/220486/تدوین-کلیات-طرح-زیباسازی-سیمای-بصری-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1